11 March 2015

Season Finale

Cu această postare închei viața sufletistei definitiv. Acest blog înseamnă mult pentru mine și sper ca Google să nu-l șteargă din lipsă de activitate pe account. Dacă într-o zi va dispărea, eu n-am avut nici o treabă cu aceasta.

Vestea bună e că Diana D nu a murit de tot, doar a renăscut în altă formă, pe alt domain. Cum am menționat într-o postare mai veche în care prevesteam sfârșitul a Virtual Home Sweet Home, nu voi avea nici un link/indiciu care să lege următorul meu proiect de acesta.

Las aici o parte din mine mai mititică, mai naivă, mai romantică și voi reveni cu drag la ea, pentru a-mi aminti fiecare persoană, fiecare sentiment și fiecare eveniment cifrat în alegorii nesfârșite, așa, ca să-nțeleagă numai cine trebe. Adică nimeni. Puțini oameni îmi puteau decripta textele mele pompoase, în esență banale.

În fine, acestea fiind spuse, urmează un Log Out foarte dramatic, ultimul și cel din urmă.
Cum zise un cândva prieten într-o postare asemenătoare, ci vediamo!

8 comments:

  1. Măcar un indiciu. Unul singur.

    ReplyDelete
  2. lasa macar un link/indiciu si pentru un intelectual...

    ReplyDelete
    Replies
    1. doar daca-mi demonstrezi cu ce esti mai special decat restul

      Delete