14 April 2010

..Aşa Tu

Reţele de socializare... -> site-uri prosteşti... -> utilizatori tâmpiţi... -> poze aiurea... -> titluri aiurea...-> comentarii aiurea...
Dar TITLURILE sunt un caz aparte...
Le urăăăăăsc pe cele de prost gust şi cu tentativă de laudă mioritică!
Măă! Dacă nu ai nimic bun de spus, TACI!
Iar cel mai rău dintre toate titlurile pentru fotografii care l-ar putea gândi un maldavan (adolescent) este "Cum eu" / "cum eu voua" (da,da! fără semnul întrebării!!) [..Dă-i, Doamne, moldoveanului minte..] cum tu mie?? Vrei să ştii cum tu mie??? Tu mie iac-aşa! (Acest gen de titlu de obicei este un fel de stimul pentru comentariile ce urmează mai jos...)
...sau alt caption folosit de multe ori la fotografiile personale: "eu".... pur.... şi simplu.... sau.. "iar eu".. -Ei Da?? Serios?? Tu eşti.. din nou?? Eeeee...

Iar comentariile la fotografia cu titlul respectiv sunt pe măsură... Gen...
..zaya te beFFQ tu la min ejti cei mai super...!!!
..maSyA nNe EşTi SuPEr!!!
..prikolinaia fotka!
..ciotkii vid..
..uai bratan shi narmailna!..
etc.

Arghhhhh! x(

Tu ce crezi?..
Eşti şi tu fan al comentariilor/titlurilor scrise TogGLe StyLe, fitzoase şi proaste? =)

1 comment:

  1. mda... urasc si eu astfel de comentarii intraiurea.... "masya, kapffuniQa.... etc."
    tre' sa fii un prost ca sa scrii asa ceva...

    si fotografiile akuma rup "asfalitu" ... (cum scriu unii :D)
    *

    ReplyDelete