7 April 2010

Strada fără nume

(Hristos a înviat!)
Există o stradă.
Există o stradă care uneşte.
Există o stradă care uneşte alte două străzi.
Există o stradă care uneşte alte două străzi, Vasile Lupu şi Ion Creangă.
Există o stradă care uneşte alte două străzi, Vasile Lupu şi Ion Creangă, care sunt paralele.
Există o stradă care uneşte alte două străzi, Vasile Lupu şi Ion Creangă, care sunt paralele şi care traversează Buiucaniul.
Există o stradă care uneşte alte două străzi, Vasile Lupu şi Ion Creangă, care sunt paralele şi care traversează Buiucaniul, care este un sector.
Există o stradă care uneşte alte două străzi, Vasile Lupu şi Ion Creangă, care sunt paralele şi care traversează Buiucaniul, care este un sector al Chişinăului.

Vreau să ajung la ideea că nu ştiu cum se numeşte această stradă. :D
O parcurg zilnic, deoarece eu locuiesc pe Vasile Lupu, iar şcoala e la intersecţia lui Ion Creangă cu Alba Iulia, şi totuşi nu i-am aflat niciodată numele.
Nu există (sau, cel puţin, nu am observat eu) vreo plăcuţă cu inscripţia numelui ei.
Dar, de ce?

Poate pentru că e prea neînsemnată?
De ce ar fi prea neînsemnată? E destul de mărişoară... E parcursă de rutiere, troleibuse... Uneşte alte două străzi importante...
Hmm. Nu ştiu...
Mister .. :D
Ţin să menţionez că este una dintre cele mai calitative şosele pe care le cunosc. Nu are aproape nici o crăpătură. E netedă şi dreapă. O plăcere s-o parcurgi cu rolele sau skate-ul.

O fi lăsat primăria capitalei o biată stradă fără să-i dea un nume?
Sau doar eu nu am fost atentă?..

Vom afla în episodul următor diiiin... "Strada fără nume".
THE END

No comments:

Post a Comment