24 April 2010

Strada fără nume [2]

Există o stradă.
Există o stradă în apropiere.
Există o stradă în apropiere de casa mea.
Există o stradă în apropiere de casa mea, care e traversată.
Există o stradă în apropiere de casa mea, care e traversată zilnic.
Există o stradă în apropiere de casa mea, care e traversată zilnic de zeci de autoturisme.
Există o stradă în apropiere de casa mea, care e traversată zilnic de zeci de autoturisme şi sute de pietoni.
Există o stradă în apropiere de casa mea, care e traversată zilnic de zeci de autoturisme şi sute de pietoni grăbiţi.
Există o stradă în apropiere de casa mea, care e traversată zilnic de zeci de autoturisme şi sute de pietoni grăbiţi care, la fel ca mine, nu ştiu.
Există o stradă în apropiere de casa mea, care e traversată zilnic de zeci de autoturisme şi sute de pietoni grăbiţi care, la fel ca mine, nu ştiu numele ei.

Exact unde voiam să ajung! Nimeni nu ştie numele acestei străzi! NICI MĂCAR GOOGLE MAPS!
Oare întradevăr Primăria Municipiului Chişinău a lăsat acest drum fără un nume??

Zilele trecute am mai explorat zona în căutarea vreo unei plăcuțe gravate, dar nu era scris decât "Ион Ветка 44" pe unul din blocurile din apropierea intersecţiei cu Alba Iulia, şi pe un gard mai aproape de Vasile Lupu am remarcat o scrijelitură ce sugera ceva ce semăna a "V. Lupu 41A". Fiecare cu ce-l doare.

Există o singură tăbliță pe clădirea bisericii Agape, care aparține unei minorități religioase de la noi.. (din ăia care trimit femei cu fuste lungi până în pământ - îngeri-umani-filantropi-umblători-pe-străzi-fără-de-treabă - să împartă fluturași şi să poarte discuții religioase cu tine oriunde te prinde, măcar şi în mijlocul carosabilului, să facă reclamă lu șefu lor, "Iehova Dumnezeu") ..cu inscripţia "Constituţiei 4".
Opa! Speranţă!
Dar... am aflat mai târziu că str. Constituţiei e poteca stradela aia ce şerpuieşte printre cele 6 blocuri locative puturoase de stat care se alfă de fapt, pe Strada Fără Nume.

Lasă. Îi voi da eu un nume temporar, dacă inapţii conducerea primăriei a uitat.

Oare întradevăr e aşa? Care e misterul ce se ascunde în spatele sclerozei primăriei?
Cum au putut comite aşa o nedreptate??..

Vom afla în episodul următor diiiin... "Strada fără nume".
THE END

(Prima parte AICI

No comments:

Post a Comment