26 August 2010

Planuri, planuri...

Tocmai mi-a venit o idee şi fiind că nu aveam foaie şi pix la îndemână, am deschis repede blogu ca să scriu aici până nu mi-a fugit ideea)).

Anul acesta sunt clasa a X-a, şi având în vedere că ultimii 5 ani de şcoală au fost extrem de plictisitori din cauza lipsei de iniţiativă a colegilor mei, vreau să-mi fac nişte planuri pentru acest an.
După cum deja se ştie, diriginta noastră ne-a părăsit. Nu se ştie încă cine ne va lua. De obicei ea era cea care ne mobiliza de sărbători, când trebuia să avem vreun număr pe scenă şi după vreo 3 zile de proteste, acceptam propunerile ei chiar dacă nu eram de acord cu ele, iar la final toţi erau mulţumiţi, deoarece îi făceam să râdă. Eram lăudaţi şi socotiţi ca fiind cei mai originali şi amuzanţi.
Anul acesta suntem pe cont propriu, deoarece alt diriginte ca ea nu va mai fi. Trebuie să ne organizăm singuri. Ajunge pălăvrăgeală şi explicaţii, să trec la subiect:

Prima sărbătoare a anului şcolar: ziua învăţătorului. Ăăăăă... NEXT. A doua: Halloween! Ok, deci anu ăsta tre' de făcut ceva interesant! Ce-am făcut în 2009 a fost absolut jenant.. sceneta cu dracula şi vrăjitoarele... cântecul lui Miley Cyrus- Fly On The Wall.. oribil. Anu ăsta ne vom deghiza neapărat, vom veni pregătiţi mai din timp, şi.. şi vom mai vedea. Următoarea sărbătoare... hmm.. ah, da! Alea de iarnă. Inventez eu ceva până atunci. Urmează Ziua Autoadministrării - lasă altcineva să-şi facă griji pentru aceasta. Valentine's Day, Dragobete, 1 Martie, April Fool's Day... hmmmm... De Valentine's aşteprăm bileţele de dragoste, de Dragobete la fel. 1 Martie nu-i important. April Fool's Day - o mare păcăleală pentru profi. Cam atât parcă... Doar dacă nu mai intervine ceva pe parcurs. La final, excursiile de la sfârşitu primăverii.... La ultimul sunet nu venim... şi.. asta e tot.
Da! Asa vom face! Va fi un an de neiutat!

Nota Bene: De recitit după ce vor trece sărbătorile şi de regretat că nu am îndeplinit tot ce am plănuit cu atâta entuziasm. 
Deja Vu.

No comments:

Post a Comment