21 July 2010

Căprili la Vega-L

Am intrat astă-seară în supermarketul Vega-L pentru niște cumpărături.
Nu-mi place magazinul acesta. Năduful din interior destul de neplăcut (probabil li s-au stricat condiţionerele vara trecută), iar consultantele şi casieriţele (4 în total, din care una se face a aranja nu-ştiu-ce pe rafturi, una lucrează, iar celelalte 2 pălăvrăgesc în celălalt capăt al magazinului) sunt mereu placide şi mofturoase.
Prefer IMC-Market :D
Unde rămăsesem? ah, da. A trebuit să trec pe la Vega-L. După ce mi-am luat produsele, am plecat să plătesc.
La casă (unica funţionabilă din cele 3 existente) erau 4 persoane înaintea mea.
Primele două fete plăteau împreună. După ce au achitat, au pufnit într-un râs zgomotos, intimidând-o puțin pe casieriță, ea neștiind cauza răbufnirii lor. Au ieșit foarte amuzate, chicotind.
Următoarele două fete, (o brunetă vopsită cu faţa portocalie (tonalcă) şi o brunetă naturală în pantaloni super-extra-skinny) care aveau fiecare câte o plăcintă și o Viva roz, de grapefruit, nu s-au putut abţine, evident, să nu comenteze. După ce le-au aruncat câte o privire foarte, dar fffoaarte mirată, (din aia cu ochi de vacă şi sprâncenele vopsite în creion negru-cărbune cât se poate de ridicate) au glăsuit:
Fata1(privind-o semnificativ pe casieriță): Pfff, şi-i cu dânsîli?
Fata2(cu o expresie fals-dezgustată): Da, vnaturi, căpri blin.
Fata1(aprobând): Sălbaţişi...
A plătit fiecare pentru cumpărătura ei şi au ieşit bolmojind.

Oare care erau de fapt "căprili"?..

No comments:

Post a Comment