13 May 2010

Aş vrea...

Aş vrea o ciocolată Milka
Aş vrea să zbor
Aş vrea să am un PC mai bun
Aş vrea să am 10 pe linie
Aş vrea world peace
Aş vrea la concetul lui Tiesto
Aş vrea 1000 lei
Aş vrea un câine pe nume Twix
Aş vrea să plouă torenţial
Aş vrea în munţi
Aş vrea un canar
Aş vrea să am mai mulţi cititori
Aş vrea un telefon fain
Aş vrea să dau examenele foarte bine
Aş vrea să fim o clasă unită
Aş vrea casă în Hawaii
Aş vrea să-mi placă să citesc
Aş vrea să trag mâţa pe spinare tuturor politicienilor moldoveni
Aş vrea să fac o excepţie pentru Chirtoacă
Aş vrea să-mi văd sufletul
Aş vrea să-i spun câteva cuvinte
Aş vrea să-mi aduc viaţa în ordine
Aş vrea nişte haine pe care le-am văzut la Mall
Aş vrea să fie vară
Aş vrea să fiu pe lună pe datele de 5, 8 şi 11 iunie
Aş vrea să iasă mai repede Eclipse
Aş vrea să fiu invizibilă
Aş vrea să găsesc cântecul pe care l-am auzit la un vecin şi nu ştiu cum se numeşte; la refren se aude "hey, girl, do do do do do"
Aş vrea să nu mai vreau

20.01 ♥

2 comments:

  1. Îmi place cînd eşti dezinvoltă... Mai mult curaj şi vei avea şi cititori...
    Baftă

    ReplyDelete
  2. Caută şi vei găsi; caută şi ţi se va deschide.

    ReplyDelete