19 May 2010

Publicitate!


(Click pe imagine pentru a mări)
Zic.. OMG! Site internaţional, reclamă "Chisinau"? Care-i treaba?
Click pe publicitate... şi... BAM!


Asta mi-a apărut...
WTF?
Nu are nici o legătură...
Atunci,
De ce era scris acolo "CHISINAU"?

Şi care-i treaba cu prăjitura aia cu chestia roz pe ea?
E vreo greșeală la mijloc?

Deal-uri... CHISINAU... prăjituri aiurea...
Mdaaa.. :D
Şi eu, care ma bucuram că a apărut numele capitalei ţărişoarei mele ca publicitate pe site-ul oficial Winamp...
Naiva de mine.

2 comments:

  1. Chestia data face parte din telemarketing si chiar daca multi sunt impotriva ei, ea se promoveaza activ.
    deci cum sta treaba..
    partners iti citeste IPul si ce se mai poate de aflat din compul tau. Cu ajutorul IPul stabileste tara din care esti si posteaza reclama in limba tarii tale cu unul din cele mai cunoscute orase din tara ta, in cazul dat, Chisinau.
    sa fii in Rusia, ai vedea ceva legat de Moscova ))
    impotriva chestiei date, este salvare, si se numeste Adblock si din pacate numai browseru Mozila Firefox detine aceasta aplicatie.
    instaleaza si scapi de toate prostiile de pe inet ;)

    ReplyDelete
  2. Am vrut să scriu şi eu ceva, dar mi-a luat-o înainte Andrei cu ceva asemănător.
    De fapt, asta era şi ideea.

    ReplyDelete