4 February 2011

Dulce delir

Ştiţi ce aş vrea eu?
Un apartament cu două etaje. De ce? Nu ştiu, aşa mi-a trăsnit mie.
Deci, un apartament cu două etaje; complet mobilat, wifi instalat şi cu mâncare în frigider. Neapărat apartament, în vre-un bloc de ăsta nou, cu minim 15 etaje, iar eu să mă aflu la al 10-lea el putin. Nu aş vrea casă la sol. M-aş simţi prea izolată.
La primul etaj aş avea sufrageria, un dormitor pentru oaspeţi, cu baie. În sufragerie aş avea neapărat un LCD nou nouţ, cu diagonală de peste 70", subţirel, elegant. O măsuţă pentru cafea şi un laptop. Geamuri... geamuri imense! Primul etaj ar fi foarte luminos.
Aş avea într-un colţ o scară de metal şi sticlă, sau lemn... încă nu am decis. Lemnul e mai pitoresc, dar nu intră în peisaj. Sticla intră în peisaj, dar e rece a naibii.
La al doilea nivel aş avea dormitorul meu, cu un pat uriaş, din lemn negru, sau cafeniu deschis lăcuit, nu ştiu... încă nu am decis. Negru e elegant, dar prea rigid. Maro lăcuit e călduţ şi primitor, dar nu intră în peisaj, aduce a bunică. Un sistem home cinema negru.
În camera mea aş avea neapărat şi o baie, cam la fel de mare cât dormitorul propriu-zis, cu faianţă de culoarea lavandei, fără nici un geam, dar bine luminat de beculeţe euro. O cabină de duş, o cadă maaare şi un jacuzzi. O oglindă, aşa, medie şi un dulăpaş pentru medicamente. Nici un fel de maşină de spălat, uscător de rufe, nu... nu intră în peisaj.
De fapt, întreg al doilea nivel ar fi doar dormitorul meu, plus un balcon drăguţ, cu gresie şi fără geamuri, doar cu un grilaj din fier forjat.
Am menţionat că frigiderul trebuie să aibă din start mâncare?
N-ar fi rău şi un sistem automat de realimentare cu produse atunci când se goleste.

Alte detalii:
Călin: nu te-ai gindit ca o sa ai vecini nebuni care o sa te nebuneasca la cap?
Călin: :)))
Călin: sau dac vreun cutremur..
Călin: al 10 etaj cam periculos..
Eu: de vecini mii paralel :D eu o sa fiu tinara si plina de viata si pofighista :D .. numai babele frustrate se pling de vecini galagiosi..
Eu: ei..
Eu: cutremur
Eu: o sa mor fericita cel putin
Călin: :D
Călin: dap bine.. dar cu masinele ce o sa faci?
Eu: care masini?
Călin: cu audele cela.. si cu bmw.. ))) cum tu cu asa casa .. si fara masini? cu ce o sa te duci la serviciu?
Călin: da la cumparaturi?
Călin: tre 2 masini
Călin: :D
Eu: nu, eu cu bicicleta voi calatori : ) voi avea 2 biciclete. una subritica, frumosa, roz, cu corzinka .. pentru zile insorite, si alta sportiva, cu roti groase, masiva, cu 21 viteze ..pentru.. nush pentru ce. la cumparaturi cu rutiera, ca să nu-mi bat capul cu parcarea..

P.S. Şi încă un cineva tot n-ar fi rău. Numai să se potrivească cu peisajul şi să stea cuminţel pe canapeaua de piele albă din sufragerie şi să citească o carte, să-mi delecteze privirea.

4 comments:

  1. nice thought. eu gindesc mai banal. vreu o casa mica, pe un deal singuratic, de unde s-ar vedea si marea si sa aiba si un balcon mic, de acelea englezesti numai pt o asuta de cafea.restu vine de la sine=]

    ReplyDelete
  2. nu e banal, doar mai putin detaliat :]
    tu o sa calatoresti cu talpa :D pan la mare si-napoi..)

    ReplyDelete
  3. tom se potriveste de minune cu nanapeaua de piele alba ))) numa c el carte no sa citeasca.. da o sa se odihneasca pe ea )))

    ReplyDelete
  4. chiar ca :D o pisica.. buna idee. cartea poate sta langa el, deschisa, asa, sa dea impresia ca cineva a stat acolo.. cu pisica si cu cartea..
    mai, genial :D

    ReplyDelete