23 February 2011

I'm back!

Of, deci.. de unde să încep...
Nu am chef şi nici inspiraţie să scriu ceva teafăr de câteva săptămâni deja.
Am pierdut mulţi cititori şi ar trebui să şi revin la fosta adresă...
Am acum multe pe cap, două mari proiecte, unul la informatică, altul la un concurs de literatură, şi blogul cam rămâne în umbră...
Vreau să reîncep să scriu, dar deja cam e problemă cu subiectele, că n-am urmărit demult situaţia politică, iar afară a nins şi nu pot critica glodul de pe trotuare... încă.
Sunt cam tolerantă în ultimul timp. Un an în urmă, pe vremea asta, criticam şi mă legam de orice. Şi aveam ce scrie. Dar acum, nu prea ştiu...
Mi-e dor de tine, blog. Mi-e dor de voi, schiţe satirice şi stângace...
Cu toate astea, voi face un efort şi voi începe din nou să scriu.
Să zicem că... am fost într-o mică vacanţă.
ATENŢIE, cel târziu poimâine voi schimba adresa din nou în sufletista.blogspot.com.
See ya soon!

4 comments:

  1. holy crap! she's back !!!

    ReplyDelete
  2. ni era dor)))aproape k te-am uitat.
    azi am intrat si ia i ti...sufletista is back.

    ReplyDelete
  3. ouch :) mai nu m-ai uitat...

    ReplyDelete