2 March 2011

Lapsus, lapsus, lapsus!


Vine, vine priimăvaraa..
Se aude-n toaată ţara..
Sau ceva de genu'.

A venit primăvara! De ghirlande multicolore mărţişoare e plină piaţa!
A venit primăvara! De zăpadă şi glod ghiocei e plin câmpul şi de viorele - pădurea!
A venit primăvara! De lipsă de inspiraţie viaţă mi-s pline postările!

Oh, ador minciune proaspete, de primăvară.

Cel puţin am descoperit cauza lipsei mele de inspiraţie - toleranţa. Am devenit tolerantă. De aia nu pot scrie decât meditaţii referitoare la mine cu greşeli gramaticale pe care nu interesează pe nimeni.

Înainte nu toleram glodul de pe trotuare. Înainte nu toleram politicienii noştri. Înainte nu toleram lipsa de talent demonstrată la Eurovizion MD. Înainte nu toleram siropul cleios al postărilor bloggerilor de duzină. Înainte nu toleram şi nu treceam cu vederea nici un detaliu.
Înainte nu aş fi scris despre aşa ceva pe blog.

Acum tolerez. Înţeleg. Las. Trec cu vederea. Nu dau importanţă la tot nimicul. E în detrimentul blogului.
E şi în detrimentul meu?

No comments:

Post a Comment