16 April 2011

Necotidianul [5]

Cum zice şi cântecul: "I want to be someone else or I'll explode.."
Urăsc să citesc cum se plâng alţii, dar iată că singură o fac acum.
Săptămâna asta am deja 5 drafturi nefinisate.
Partea a II-a a capitolului II din "Necondiţionat şi nonconformist" se chinuie şi ea printre ele.
Încep să scriu ceva, pe o temă oarecare, pe parcurs mă contrazic. O iau de la început, şi iarăşi divergenţe.

Ba vreau să fiu singură, să-mi aduc în ordine gândurile, să mă relaxez cu o carte sau cu muzică la iPod, ba vreau să petrec timpul cu cineva, undeva, să fac ceva concret şi interesant. Nu fac propriu-zis nici una, nici alta. Încerc să mă relaxez, pierd timpul. Încerc să mă ocup cu ceva, nu iese nimic. :)
Sunt epuizată intelectual.
Oricum, voi face un efort să am şi luna asta două episoade din "Necondiţionat şi nonconformist" (probabil câte două pe lună voi scoate deja).
Am nevoie de o baie ca în filme.
Am nevoie de căldură. Am nevoie de un soare...

3 comments:

  1. baia ca in filme - facem!
    soarele e mai greu se obtinut. da oricum - facem!]
    nu te mai plange si tu :P esti doar putin pesimista acum. va trece

    ReplyDelete
  2. esti penibila. decat te-ai plange, mai bine nu ai posta nimic pana ti-ar reveni inspiratia

    ReplyDelete
  3. twix: stiu ca va trece :) astept baia si soarele :P
    anonim: prefer sa-mi descriu situatia, si, stiind ca cineva citeste, mi-e mai usor. o sa-mi revin in curand ;)

    ReplyDelete