19 April 2011

Obiective pe termen scurt (lung)

Ante-scriptum: DESIGNUL E CÂT SE POATE DE TEMPORAR, PÂNĂ GĂSESC CEVA MAI TEAFĂR.

 Trebuie să:
1. Să fiu calmă
2. Să nu ridic vocea
3. Să nu mă enervez din nimicuri
4. Să nu fiu agresivă.
Dar cum pot să stau calmă şi în perfectă armonie când este atâta ignoranţă în jur?!

Fiecare are metoda sa "defensivă". Unii râd, alţii o ignoră pur şi simplu şi-şi văd de treaba lor (ar fi varianta ideală). Mie-mi, însă, vine s-o sugrum şi so asfixiez.
Există 3 lucruri pe care nu le tolerez niciodată, sub nici o circumstanţă, nici măcar în somn, nici măcar în comă: ipocrizia, prostia şi, recent, filfizonii, care se înmulţesc văzând cu ochii.

Prima "calitate" nu o suport, pentru că, de obicei, depistez ipocrizia imediat. Având în vedere că o depistez din start, să văd cum persoana respectivă continuă să "falseze" fără pic de ruşine, sau fără ca măcar să-i pese că mă minte în faţă doar ca să se scoată în evidenţă în faţa cuiva, mă calcă pe nervi oribil. Dar în faţa ipocriziei mă menţin calmă de obicei, pentru că nu pot să atac fără argumente. Un atac fără argumente mă pune pe mine într-o lumină proastă, pentru că miroase a calomnie.

A doua "calitate", care e, de fapt o "epidemie", o întâlnesc la fiecare pas. Fie doar o mică stângăcie, sau una trântită bine de tot, mă agasează în egală măsură. Ca metodă defensivă pot să utilizez sarcasmul, să insult persoana în cauză fără ca ea să-şi dea seama măcar (pentru că, deh, nu degeaba vorbim de prostie aici), sau... pot să fac urât de tot. Mă enervez imediat. Dacă persoana observă şi tace, aleluia. Dacă nu observă şi insistă în continuare, pot să ridic vocea. Dar dacă observă că mă enervez şi totuşi insistă intenţionat să o ţină pe a ei, în speranţa că voi tăcea şi mă voi lăsa călcată în picioare de prostie crasă, nuuuuu dragăăăăăăă... pân-aici o mers soldatu', cum ar zice profu meu de istorie. În astfel de situaţii mă dezamăgesc total în unii oameni.

Filfizonii. Îi iubesc.
FILFIZÓN ~i m. Tânăr lipsit de seriozitate, având pretenții de eleganță şi/sau rafinament.
They are everywheeeereee!!!
Dragă filfizoane, nu eşti elegant deloc, nu eşti rafinat şi nu eşti nici 1% din ceea ce pretinzi să fii. Iar dacă pretinzi să fii ceva, şi nu orice, dar anume elgant şi rafinat, atunci eşti ipocrit. Iar ce am zis eu ma sus de ipocrizie?
Filfizonii sunt şi ei un fel de cocalari, dar sunt versiunea nouă şi îmbunătăţită. Din lungul proces al evoluţiei au învăţat câte ceva (unii dintre ei, pentru că doar o parte au evoluat în filfizoni, din specia cealaltă încă vezi exemplare peste tot). Filfizonii sunt (par) mai manieraţi, şi, fiind că tac mai mult şi nu spun chiar tot ce le trăsneşte în cap, sunt (par) mai inteligenţi. Dar rafinamentul şi eleganţa fie sunt înnăscute, fie sunt educate de-a lungul vieţii, de mic copil. Iar voi nu sunteţi decât nişte maimuţoi în fracuri.

Iat-aşa.
Să nu fiu agresivă, să-mi menţin calmul, să nu mă enervez...

10 comments:

  1. sinteleg ca majoritatea intra in ultima categorie? de aia esti atit de grea la caracter. mai lasa di principii

    ReplyDelete
  2. cuvint nou "filfizon"...
    hate si eu aceste...numai ca-s mai calma...
    insa fac glume sarcasmice, cum mi-o zis azi o colega ca-s rautacioasa...i-am spus ca este adevar undeva))...sh-o dat din cap.
    nu-ni place designul, nia nica nu-mi place...nu va suparati))

    ReplyDelete
  3. anonim:
    1. is grea la caracter pentru ca majoritatea intra in ultima categorie?
    2. singelegi cum vrei, ca aici nu exista o "majoritate"
    3. care principii? unde vezi tu aici principii? faptul k urasc prostii, fatarnicii sh snobii nu e principiu. e doar o parere.. care se poate schimba oricand.
    4. am zis eu candva ca-s grea de cap. dar asta nare nimic de-a face cu postarea asta si cu ideile pe care le-am expus.

    Margantzovko:
    designu s-a skimba in curind))
    pan atunci.. m-oi invata de la tine cum sa fiu calma :)

    ReplyDelete
  4. sincer sati zic.. nu-s educat de mic sa fiu elegant si rafinat, insa, mi se pare ca sunt ..) uneori ..) nu cumva asta e articolul care ai zis ca mi-l vei dedica? =))
    ce sa mai zic.. ma simt cam cu musca pe caciula :D
    Anonim, chiar.. de ce oare ai dedus ca majoritatea se incadreaza in ultima categorie?))
    matinca nu numai eu ma simt cu musca pe caciula aici =D

    ReplyDelete
  5. twix, you have the right to remain silent :>

    ReplyDelete
  6. go chat go! hai sfaditiva! ;D

    ReplyDelete
  7. keep calm and gtfo) nu se sfadeste nimeni :P

    ReplyDelete
  8. Filfizoni...citeşti Ana Karenina? ;D

    ReplyDelete
  9. da))
    dar prima data am intalnit cuvantu in "De veghe in lanul de secara" :]

    ReplyDelete
  10. Dacă ai avut probleme financiare, atunci este timpul să zâmbești. Trebuie doar să îl contactați pe domnul Benjamin cu suma pe care doriți să o împrumutați și perioada de plată care vi se potrivește și veți avea împrumutul dvs. în mai puțin de 48 de ore. Am beneficiat doar pentru a șasea oară de un împrumut de 700 de mii de dolari pentru o perioadă de 180 de luni, cu posibilitatea de a plăti înainte de expirarea termenului. Faceți legătura cu el și veți vedea că este un om foarte cinstit, cu inimă bună. Acest e-mail este lfdsloans@lemeridianfds.com, iar numărul său de telefon WhatApp este + 1-989-394-3740

    ReplyDelete