23 June 2011

Mind, R.I.P., Heart - go for it!

Din cate observ, vara, bloggerii (majoritatea, cel putin) sunt mai inactivi decat in cealalta parte a anului.. Inclusiv eu, de altfel. De aceea voiam neaparat sa mai scriu ceva luna aceasta, ca sa fiu cu sufletul impacat.

Asa e bine sa fii departe de Chisinau... nu esti la curent cu nimic, toate grijile au ramas in urma, habar n-ai ce se mai intampla in lume, eu nici nu stiam cine a luat turul doi la alegerile locale!

Fac in sfarsit sport.. ma dor toti muschii. Chiar si sa dactilografiez imi pare dificil. Ca sa nu mai vorbesc de ridicat in picioare si mers..
In sfarsit mai pun mana pe vreo carte.. mai cetesc, ceea ce in oras mi-e aproape imposibil sa fac de cele mai multe ori, avand in vedere ca trebuie o vointa nebuna ca sa te deconectezi de toate si de toti si sa citesti concentrat intre cei 4 pereti ai camerei apartamentului calduros si mizerabil pe timpul verii.
In sfarsit ratiunea mea se odihneste; nu mai calculez intr-una toate detaliile, nu caut idealuri intr-o lume unde asa ceva pur si simplu... nu exista!

Din fericire, imediat ce ma intorc, totul va reveni la normal :)

4 comments:

  1. oh well, first of all, have fun. cititorii oricum asteapta =P

    ReplyDelete
  2. sport sport, cu cititu mai merge prin Ch, da cu sportu cam greu))

    ReplyDelete
  3. asta chiar))) cate incercari esuate.. off)

    ReplyDelete