4 June 2011

Necotidianul [7] Cocktail cu alcool

Ora 01:01. Cel puţin atât e acum când încep să scriu.
Vreau să scriu, dar nu ştiu cu ce să încep. Nici nu am un subiect anume...
De fapt, am citit chiar azi undeva că "a scrie este o experienţă care izolează"... "procesul scrierii este unul imperios" şi nu mai ştiu ce. Păi, e perfect.
În fine, vă învit la un cocktail cu alcool, inspirat din rândurile lui Jackie Morgan. (postarea aia cu aberaţii.. mi-e lene să pun link direct acum).

Latră cineva. E de afară? Ah nu, e publicitatea electorală de la ProTV. Godea? Cine mai e şi ăsta? Dar feminista de la PDM? Nu-mi amintesc numele ei... Mâine (de fapt, azi) sunt alegerile. Nu mă afectează direct decât în măsura în care sunt curioasă să văd rezultatele şi să protestez paşnic dacă Dodon ia mai multe voturi decât Chirtoacă. Dar, slabe şanse...

Azi dimineaţă, în baie, pe o sticlută cu ceva verde în ea am observat cu stupoare că sub "ополаскиватель для дёсен", scrie "на отраве трав"... eram gata să fac o fotografie, să postez pe blog şi apoi să aberez înscris vreo jumătate de oră pe contul acestui fapt absolut stupid. Apoi am observat că scrie "на отваре"...

Acum încercam să adorm. Există mai multe metode de adormire pentru insomniaci nostalgici, ca mine. Prima ar fi să te plictisesti intenţionat până adormi, cu metoda număratului oilor. Am încercat să număr, dar fugeau mereu dintr-o parte în alta şi pierdeam şirul...
Dar, din fericire, eu am metodele mele traditionale, cum ar fi.. o postare fără sens în miez de noapte.

8 contacte online pe skype. Doamne, ce face lumea la ora asta pe internet?... Chiar nu înţeleg.
Staţi să-i întreb.

[01:33:35] Вера: măi, ce faci la ora asta pe net?
[01:33:50] Manea: scriu koment
[01:33:52] Manea: tu?
[01:34:01] Вера: tot scriu koment.
***
[01:33:27] Вера: so, ce faci la ora asta pe net?
[01:33:47] Vitalik: nimic.
[01:33:48] Vitalik: :-S
[01:34:01] Vitalik: tu ai fost vreodată îndrăgostită?!
***
[01:34:23] Вера: ce faci la ora asta pe net?
[01:34:30] Vlad Pas: *status change - busy*

Cred că e suficient. Noapte bună. Mâine să mergeţi la vot!
Nu uitaţi să vă spălaţi pe dinţi, să beţi lichide multe, să nu aruncaţi gunoi pe jos, să faceţi teme de vacanţă, să mergeţi cu troileibuzele noi, să nu încercaţi să minţiţi taxatoarele (nu merge la astea noi, credeţi-mă, am încercat, dar asta e altă poveste...)
01:44, signing off.

5 comments:

  1. insomniaci nostalgici cer un articol care recomanda o serie de metode de a adormi la timp, si o analiza minutioasa a lor...

    ReplyDelete
  2. hihihi..funny..:)mi-aa plcut faza cu "на отраве трав"....la mine niciodata nu functioneaza numaratul oilor ori a altori animale in caz de insomnie..;D

    ReplyDelete
  3. glad u liked it :> si chiar nu inteleg faza cu numaratul. cum adormi daca te concentrezi la activitatea asta?)

    ReplyDelete
  4. Add me to skype,eu nu dorm cu nopţile.

    ReplyDelete
  5. skypul meu il gasesti la pagina "contact me" :3

    ReplyDelete