19 September 2011

*loves* special black&white edition

Pozele sunt făcute cu un aparat digital, aşa că efectul nu e chiar cel pe care mi-l imaginam cand mi-a venit ideea.. Dar, aşa cum sunt, sper că am reuşit să transmit măcar emoţii, dacă nu un mesaj. :)





Mii de mulţumiri Tanei, care mi-a suportat toanele şi ordinele, care s-a urcat cu mine pe acoperiş printr-un loc îngust, prăfuit şi aproape inaccesibil, care s-a lăsat legată, dezlegată, machiată, trasă de păr, îmbrăcată, dezbrăcată, aşezată peste tot, care a stat în soare şi în vânt două ore jumătate. But that's what friends are for, right? :D

10 comments:

  1. nice :) iar prima si ultima mi se par cele mai faine, talentata mea ^_^

    ReplyDelete
  2. am vrut să scriu că ai un mare talent, şî chiar mi-ai ascultat sfatu. eus fşoke de şi so primit cu unu semiprof,dacă era unu prof în genere era să iasa puerskie. abia aştept sa-mi developez şi eu pe ale mele numai că o să le pun mai tîrziu(tre să le scanez şamd). ţine-o tot aşa, şi poate ne-om întîlni cîndva, undeva la vre-o expoziţie =p

    ReplyDelete
  3. nici nu-i semiprof, e un digital cu zoom bun))
    vernisajul pare foarte departe, dar, inceputul nu-i rau. ^^
    mersi :]

    ReplyDelete
  4. desi ti-am zis din prima clipa cum am vazut originalele, trebuia sa las si aici un comentariu))
    ideea, modelul, locul, vestimentatia, accesoriile - superbe.
    ti-as cumpara eu insumi aparatul ala.. numai sa nu-ti mai irosesti ideile. deja cel putin 4 sesiuni foto plutesc in aer, numai pentru ca n-ai avut cu ce-ti imortaliza ideile la momentul potrivit.

    and again, marry me, My beloved artist ♥♥♥

    ReplyDelete
  5. un multumesc si un hug mare,mare,mare :>
    cat despre a doua propunere, asteapta inca jumatate de an sa fiu majora, sa fie totul legal :] :*

    ReplyDelete
  6. ai incerca sa fotografiezi pe pelicula?

    ReplyDelete
  7. as incerca. n-am facut-o niciodata, decat cu milnitzele anilor '90))
    in ultimul timp m-am gandit la asta si as lua-o in consideratie ca optiune. nu stiu cat de rentabila, dar n-ar fi rau deloc. de ce?

    ReplyDelete