2 March 2010

Dorian Gray

Vine, vine priimăvaraa..
Se aude-n toaată ţaara..
...sau cum?
Ei, nu contează.

Am privit zilele astea filmul "Dorian Gray".
Ce mi-a plăcut actoraşul ăla măăăăăăăă... (Ben Barnes, care îl joacă pe Dorian)
La sfârşitul articolului voi pune nişte fotografii cu el.
Liviu spune că m-am îndrăgostit. Îi place să exagereze.
Râde pe seama mea.
Da' întradevăr mi-a plăcut filmul.. Şi actorul din rolul principal..
Sunt sigură că şi Andrei îmi va reproşa ceva referitor la articolul ăsta. Nu i-a plăcut nici filmul, nici actorul.
Eu cred că doar îl invidiază. Pentru că e mai frumos şi mai bogat şi mai breaz decât el.

Iată şi nişte poze cu El. Recomand filmul. Ascultati aici toate soundtrack-urile de pe parcursul filmului (numai 3) şi soundtrack-ul de bază al trailer-ului (iată şi varianta prescurtată), preferata mea. Cam sumbre, dar mie îmi plac. Ei, în fine, şi filmul e cam tot aşa.
Apropo, e ecranizare a cărţii lui Oscar Wilde- "The Picture of Dorian Gray".

Aşa, admiraţi-l... xD

Aceasta, ultima, e chiar scenă din film...
Click pe imagini pentru mărire. 

♥ Copchil obsedat ♥

No comments:

Post a Comment