23 March 2010

In Memoriam

Totul ce are început, are, evident, şi sfârşit.
Toţi suntem conştienţi de asta fie că vrem, fie că nu...
Şi deşi suntem conştienţi de asta şi, într-un fel, oarecum, ne resemnăm, totuşi în momentul în care se sfârşeşte, uiţi şi de resemnare, şi de toate din jurul tău. Conștiința ta se focalizează asupra lucrului ce a provocat Sfârşitul şi îşi varsă toată suferinţa, neglijând factorii externi care fac tot posibilul să te încurajeze şi să te consoleze.
Aş vrea să spun că totul s-a sfârşit atât de repede, fără ca măcar să-mi dau seama... Dar nu a fost să fie aşa...
În mâinile ei, în faţa mea...
O săptămână de suferinţă, trei ore de zbucium, jumătate de oră de chin, două secunde de suspans.. şi apoi linişte... sunet de lacrimi... eternă linişte...
Fiinţă nevinovată, iartă-mă. E vina mea. Poate dacă avea să...
Mda. "Dacă..."
Nu-mi iese din cap imaginea asta... Tu.. micuţ şi rece... Nemişcat...
Gata. M-am săturat de plâns. Şi totuşi nu mă pot opri...
Hai gata.

No comments:

Post a Comment