6 March 2010

Forgive and Forget

M-ai strâns la piept şi apoi te-ai îndepărtat încet-încet...
..ca să nu mă sperii şi să încep a alerga după tine înnebunită..
..ca să nu te împiedic să pleci..
..ca să aibă mai mult efect falsele promisiuni menite doar să mă calmeze pe o perioadă, ca tranchilizantul ce ameţeşte bestia şi-i ia temporar puterea...
Te-am privit şi am inspirat adânc aroma artificială ce ai lăsat-o în urmă..
Să ştii că persistă şi azi...

Crepuscul.
Zori de zi.
Am adormit aşteptându-te.
M-am trezit în fotoliu cu picioarele strâse la piept..
..cu mâna stângă strâns încleştată de telefon.
"Nu aveţi apeluri pierdute."
"Nu aveţi mesaje noi."
Mereu e la fel.

Scrie-mi
Sună-mi
Nu tăcea
Nu regreta
Gândeşte bine
Vino
Pleacă
Mai stai
Revino
Rămâi
Vorbeşte-mi
Spune-mi
Zi-mi
Ce te frământă?
Acceptă
Uită
Reculege-te
Îndură
Înţelege
Iartă
Iartă-mă...

abstract de tot :D sa fiu iertata!

No comments:

Post a Comment