16 June 2010

Dear Diary [2]

Jurnalul unui român plecat la muncă în Spania, la cules căpşuni (partea a doua)
Ziua 14: Astăzi se împlinesc 2 săptămâni de când am venit aici. Nu mi-e dor de casă. Totul e perfect, cu excepția faptului că nu am bani, iar colegii mă numesc "ţigan".
Ziua 16: Astăzi primesc primul salariu! Uraa!
Stăm în rând la şef. Încă 3, şi intru eu.
Am intrat. Şefu bolmojeşte ceva in spaniola. "Tu a mi me gustas..mucho.." Mă priveşte ciudat. Îmi înmânează 1000 pesos. WOW.
Ziua 17: O, Doamne! 1000 pesos!! Hahaa! Astăzi după serviciu mănânc la vreun restaurant!
Ziua 18: Am cheltuit ieri 800 pesos pe o supă de legume şi un pahar cu apă. Ce e de scump totul aici...
Ziua 20: O zi perfectă pentru cules. Şefu e plecat. Co-culegătorii fac băi de soare. Mă privesc şi se şuşotesc. Din nou.
Ziua 21: Plouă. Zi liberă. Explorez dicţionarul.
Ziua 22: Plouă torenţial. Co-culegătorii s-au adăpostit în căsuţa mea. Mi-au explicat de ce, dar nu am înţeles nimic. Al naibii dicţionar.
Ziua 24: Caniculă infernală. Unul din co-culegători s-a oferit să facem schimb de căsuţe, că la el sunt găuri în acoperiş, bate vântu şi e mai răcoare. Am acceptat.
Ziua 25: Plouă. Acum am înţeles ce-mi explicau co-culegătorii.
Ziua 30: Astăzi se împlineşte o lună de când am venit. Am sărbătorit. Am aflat între timp că Şefu e gay.

-va urma-

No comments:

Post a Comment