4 June 2010

Plângeri

Directorul şcolii se plânge că nu-l salută nimeni..Prietena mea se plânge că ar putea rata premiera Eclipse..
Mama se plânge că nimic nu reuşeşte..
Eu mă plâng că toţi se plâng...
Nimic nou sub soare.

Iată şi nişte plângeri dinafară:
Şafeoru trolikului se plânge că toţi conduc ca nişte "barani" şi "*****", şi le aminteşte asta de fiecare dată când îl depăşesc.
Vînzătoarea blondă din buticul din Elat se plânge că toţi intră, măsoară şi pleacă, fără să cumpere nimic.
Casieriţa din IMC Market se enervează şi se plânge de fiecare dată când se răzgândesc cumpărătorii şi decid să nu mai cumpere marfa.
Baba de la intrarea din piață se plânge că trec cumpărătorii fără să bage în seamă cât de disperat îi îndeamnă să cumpere ceva din produsele de casă expuse la vânzare..
Diriga mea se plânge că am fost păcăliţi de tipul cu "venetşili" şi că a fugit cu banii..

TU de ce/cine te plângi?

1 comment:

  1. eu mă plîng pentru că nu-mi găsesc perechea. ăăăă, mai degraba cred că hormonii urlă mai tare ca mine. mă plîng că dragii noştri moldoveni nu te iau la lucru decît dacă nu ai 18 ani împliniţi, experienţă de lucru obligatorie(de unde dracu s-o iau dacă nu mă angajează nimeni?), şi cumătri în toate raioanele din Basarabia.

    ReplyDelete