10 June 2010

Pepsi or Coke?

Astăzi, trecând pe la Fourchette (supermarket), m-a pus pe gânduri un lucru...
Trecând printre rafturile cu băuturi răcoritoare [carbogazoase/ necarbogazoase, cu coloranţi/ fără coloranţi, cu suc natural 0,03%/ fără suc natural 0,03% (de parca există şi suc nenatural), scumpe/ieftine etc.], după minute întregi de meditaţie, mi-am luat un Pepsi.
În timp ce mă îndreptam spre casă, să achit 9.70 lei, mi-a venit gându: "Care e diferenţa dintre o CocaCola şi un Pepsi?"
Înafară de faptu că CocaCola e puţin mai faimoasă şi mai scumpă cu 50 bani (cel puţin în Fourchette aşa e).. la gust nu este absolut nici o diferenţă!
Poate eu nu o sesizez?
La fel cum este CocaCola Light, este şi Pepsi Light. La fel cum este CocaCola cu lemon taste, este şi Pepsi cu lemon taste...

TU ce părere ai?
Coke sau Pepsi?
(mie una, mi-i absolut paralel.. care cade prima sub mână, aia să fie)

3 comments:

  1. La mn la lucru mi s-a zis " Dacă un client cere Cola, zi-i că avem doar Pepsi. Dacă vrea neapărat Cola, adu-i Pepsi, diferenţa nu-i " :D

    ReplyDelete
  2. Incearca un fel de test...pune mai multe pahare...cola/pepsi, cola light/pepsi light si tot asa... gusta-le la un interval de 30 de secunde, o sa se simta diferenta.

    Apropo, fain blog :)

    ReplyDelete
  3. mersi.
    cred ca voi incerca, sunt curioasa sa aflu in ce consta diferenta.

    ReplyDelete