28 October 2010

Reminders

Să nu uit:
..să-mi cumpăr creioane 6B
..să-mi cumpăr atlas
..să anticipez lucrurile
..să postez un draft pentru care demult aştept momentul potrivit
..să port o discuţie pentru care demult aştept momentul potrivit
..să-mi aduc în ordine gândurile
..să-mi aduc în ordine cei 20 GB de fotografii din PC
..să văd expoziţia de la Brâncuşi
..să finisez alte 2 articole
..să hrănesc motanul
..să duc papagalul la veterinar
..să trec pe la SunCity când voi fi prin zonă
..s-o sun pe Alisa
..să nu mă entuziasmez prea mult
..să mă resemnez
..să verific dacă am în ordine toate documentele
..să-mi spăl penarul cel de pânză plin cu inscripţiile colegilor
..să mă informez
..să fiu mai atentă
..să anticipez lucrurile (nu strică să repet, poate de data asta nu uit)
..să îi amintesc mamei
..să-i fur ceva ce-mi aparţine
..să nu uit să recitesc când voi uita.

2 comments: