2 October 2010

Am învăţat/m-am convins...

...că taică-mio dansează excelent
...că eu nu l-am moştenit
...că italianu' lu' soră-mea e şi mai rău
...că moldovenii se duc la petreceri în principal de dragul mâcării bune, multe şi (aproape) gratuite
...că dacă fumezi în ploaie hainele nu vor mirosi a fum
...că nu e bine să amesteci şampanie cu cola şi vodka cu suc de mere
...că e mai bine să te ştie pe tine toată lumea şi tu - pe nimeni, decât viceversa
...că dacă nu bei, nu uvajeşti gazda

Şi tu ce ai învăţat de la ultima cumătrie/nuntă/aniversare la care ai fost?

4 comments:

  1. am invatat/ m-am convins ca daca imi place de un chelner si e cam reciproca faza, sa nu mai golesc paharul de sampanie tot timpul ca ala respectiv il v-a umple tot timpul si eu o sa pierd faza cu tortul gigant de nunta stand frumusel in fund pe dusumeaua WC-ul vomitandu-mi toate fructele inghitite in timp ce cautam chelnerul ala )))

    ReplyDelete
  2. din greseli se invatza :D
    succes la urmatoarea cumatrie/nunta/aniversare))

    ReplyDelete
  3. daca nu bei nu uvajesti gazda )))))) pur moldova..

    ReplyDelete