5 July 2011

Cum economiseşti cu Orange

Totul s-a început la începutul acestei luni. Nu, mint şi mă repet.
Totul s-a început demult, demult, dar abia acum am început să atrag atenţia la aceste lucruri.
Atenţie, această postare este contra-indicată celor de la Orange Abonament, fanilor înrăiţi al planului Orange PrePay sau abonaţilor Moldcell.

Pe doi iulie mi-au venit, ca de obicei, punctele PrePay. "Pentru consumul de xxx mii lei de luna trecuta, aţi primit xxx puncte PrePay, bla bla bla." Luna trecută mai primisem vreo 200, de luna mai trecută îmi rămăseseră vre-o sută, şi, în total, la începutul lunii iulie aveam 600 puncte PrePay în cont. Mă gândeam să-mi activez vre-un pachet SMS şi poate nişte minute în reţea, dacă tot aveam aşa de multe.
Între timp, prietena mea tot primise punctele. Având în vedere că ea cheltuise mai mult ca mine, la vreo 200 şi ceva de lei, respectiv, primise 880 de puncte pentru luna iunie. Ea şi-a activat pachetul SMS maxim, adică de 100, dar asta avea să alfu mai târziu.
Astea fiind spuse, continuăm naraţiunea.
Nu e prima dată când dau punctele pe pachete SMS. Am ales pachetul de 100, am continuat cu confirmarea, care e ultimul pas, în care te mai anunţă preţul serviciului de care urmează să beneficiezi. Hopa, pachetul costă 600 puncte. Adică tot ce aveam eu. Poftim? De când? Ei bine, am presupus că s-au scumpit serviciile, şi mi-am luat pachetul.
Mai târziu dau de prietena mea şi, nu ştiu cum ajungem să discutăm despre serviciile Orange. Ajungem şi la puncte PrePay. Apoi aflu că şi ea si-a luat pachet de 100 SMS-uri. Apoi aflu că ea a plătit 400 puncte pe el. Cum aşa? Eşti sigură? Poate ai încurcat ceva? Sigur ăsta e preţul? Sigur de 100 ai luat? Da, nu, da şi da.
Mda. Continuăm , ajungem la PrePay Magic Zone. La începutul fiecărei luni te anunţă cât ai economisit luna trecută cu SuperPuperMagic Zone, care mai mult de 30% ziua nu te lasă. Luna trecută am consumat vreo 50 de lei, în rezultat, m-au anunţat că am economisit 10 lei şi bănuţi. Prietena, respectiv, 200 şi ceva a consumat. Pe ea au anunţat-o că a economisit 10 lei şi bănuţi. Poftim?
Şi ăştia cu Magic Zone sunt foarte şmecheri. Pe ecran poate să fie afişat că zona în care te afli e cu reducere de -50%, iar când să apelezi la *800# să-ţi scrie că de fapt eşti doar cu -25%.
Uite aşa economisim noi cu Orange!

P.S. O dată, noaptea, pe la 3, aveam onoarea să fiu martora unui miracol : -99% reducere. Când am vrut să apelez, chiar intenţionat, să testez minunata ofertă, nici un abonat nu era disponibil. Nu în sens că nu răspundeau, sau aveau telefoanele deconectate, pur şi simplu nu se făcea legătura! Coincidenţă?

8 comments:

  1. stiu k astia crapa bine banisorii )))
    dar oricum raman la orange

    ReplyDelete
  2. Ei nu numai cu punctele fac bani,ei fac şi promoţiile astea a lor,şi te mai spămuiesc,dar oricum sunt buni în ceea ce fac,lasă-i să trăiască :DD

    ReplyDelete
  3. eu ii las =)) sa ma lase si ei atunci)

    ReplyDelete
  4. am păţit-o şi eu aşa cu punctele... Mare şmechereală, şi-ncă şi cu melodia de ring tone: achit 15 lei pt aceeaşi melodie la care fratele achită 8 lei.
    Hi, hi... bine că Orange-ul ştie să facă bani :) tre să ne-a cursuri de "spălare de creiere"

    ReplyDelete
  5. dupa univer ma angajez la ei))

    ReplyDelete
  6. orange kanesh suje, da eu mereu dupa 2 noaptea vbesk ku 99% reducere. numa asta defapt sh rupe la ei..

    ReplyDelete
  7. din pacate eu nu vorbesc la telefon la ora 2 noaptea..)

    ReplyDelete