29 July 2011

Ca la final

Acum, la sfârşit de lună, când am observat că vizualizările pe blog au cam scăzut, am decis să deretic puţin.
Am schimbat designu, am făcut curat în playlist, am mai modificat unele pagini/descrieri/detalii la profil.
Vara asta trece atât de repede...  nu am când posta, că mereu intervine ceva.
Chiar si acum, când am început a scrie, mi-a venit instalatorul de jaluzele.
Dar, în curând, va veni un articol care va compensa lapsusul din ultima lună.
Obiecţii? :)
Vacanţă plăcută în continuare!

7 comments:

  1. am eu o obiectie :D sterge-o pe nouvelle vague din playlist) ma refer la ambele cantece)
    astept le grand post :]

    ps. you should install an air conditioner ;)

    ReplyDelete
  2. si eu am obiectie...nu te mai plimba cu bicicleta, dar mai bine cheltuie timpul pe blog, tot va fi mai mult sens :D glumesc, astept cu nerabdare capodoperele tale ;)

    ReplyDelete
  3. Ioanee, nu imi critica aspectul :) si las-o-n pace pe Nouvelle.
    Erico, cycling FTW! pan n-o sa mai putem merge!
    n-o sa permit ca super-bicicleta ta sa prinda panza de paianjen =D

    ReplyDelete
  4. hohoho..tocmai a mea nu va prinde:D te prind de cuvint aproprO ^-^

    ReplyDelete
  5. nici o problema :D eu si asa deja-s aproape de a nu mai putea merge)

    ReplyDelete
  6. De ce ai nevoie să mergi dacă ai bicicletă?! =DD

    ReplyDelete
  7. pai tre sa mai cobor de pe ea periodic.. nu?)

    ReplyDelete