5 July 2011

Materia cenuşie a ziariştilor noştri

"Uoff, ce timp urât.. iar vrea să plouă :( ce dispoziţie proastă îmi creează norii ăştia. Hmm, oare ce să mai fac? Ce-ar fi să citesc ştirile, precis găsesc ceva interesant!"
open new tab ... type *protv.md* ...
Mi-a sărit în ochi ştirea aceasta.
Înţeleg, tragedie, accident... se întâmplă! Dar...
Dragi redactori, poate îmi explicaţi şi mie de ce trebuia să puneţi în CAPS LOCK cuvintele alea?
E vreo strategie ziaristică cumva? Să accentuaţi că e MORT pentru că s-a IZBIT într-un stalp pentru a intriga cititorii?
Şi încă ceva: trebuie să sune cât mai sec? Motocilcist. Motociclist. de 20 de ani, MORT.
Înţeleg că titlul trebuie să fie cât mai cuprinzător, relevant şi scurt. Dar chiar în aşa hal?
De scurt, e bine scurtat.
De cuprinzător, cuprinde toate evenimentele: MORT după ce s-a IZBIT.
De relevant, e nemaipomenit de relevant, pentru că conţine cuvintele cheie in CAPS LOCK.

P.S. Dacă sunteţi atenţi, ştirea de sub banda cu Ultimele Ştiri, pe care am tăiat-o aiurea şi mi-am dat seama prea târziu, mai conţine un cuvânt pus aiurea în caps. Există o explicaţie?

No comments:

Post a Comment