24 October 2011

E frig in calendare (24-10 update)

A.S. 24 octombrie: Am atins 20,000 de vizulizări!!! (de astea cinstite) De fapt, la moment am chiar 20,012.
Continuaţi să votaţi/ oferiţi sugestii pentru posturile voastre preferate!


Pentru ca timpul e foarte rece şi mie îmi îngheaţă condeiul în mână, nu am postat de două săptâmâni nimic.
În schimb, fiind că tot am probleme cu privire la subiectele articolelor mele, vreau să fac un sondaj:


Vă rog să votaţi şi să comentaţi, dacă aveţi ceva de adăugat.
Cam obosesc să scriu "de toate", că e mai greu de ales subiectul, şi aş vrea să mă limitez la un număr restrâns de teme, dar, în schimb, să pot scrie mai mult, fără restrângeri.


17 comments:

  1. poti sa scrii inclusiv despre viata,dragoste pierduta,diferite istorioare...

    ReplyDelete
  2. ti-as zice de toate..e bine pur si simplu ce scrii..dar daca zici ca ti-e greu, de scutesc) asi vrea sa scrii de ambele in egala masura si posturi mai amuzante si sufletiste..nimic sa nu predomine..sa fie in echilibru..nici sa nu te cufunzi total in lumea proprie..nici sa stai doar pe sarcasm si glume) dar stii..le poti combina..XD..mie tot ce scrii imi place;) good luck:)

    ReplyDelete
  3. Anonim: mersi de sugestie ;)
    Riculic: echilibrul acesta si este greu de menţinut, pentru ca din nou se rezuma la "de toate" :)

    ReplyDelete
  4. ce sa-ti spun..e grea viata de blogger :D..eu asi mai vrea sa reincepi vriun roman..sau sa-l termini pe cel precedent..sau pe scrut ce a zis si anonimul..sa nasti cv istorioare..si iarasi..eu ramin cititorul fedel indiferent de ce scrii(stiu ca nu te-am ajutat cu nimic)..dar creeeed in tine;)

    ReplyDelete
  5. mintsanim de vot si de parere :)

    ReplyDelete
  6. wow :D cerere noua))
    facem! numai sa-mi vina vreo idee ce sa fac cu sangele ..)

    ReplyDelete
  7. inseamna ca posturi mai rare :P

    ReplyDelete
  8. propun sa scrii de ambele feluri, dar sa le organizezi altfel.. fie un post de suflet, altul sardonic.. sau sa ai o luna doar cu posturi de un fel, si o luna cu posturi exclusiv de alt fel.. ce zici?

    ReplyDelete
  9. uraaaaa. 20.000...eu tin minte foarte bine ce ai promis tu cu aceasta ocazie^_^

    ReplyDelete
  10. Johnny: ar fi o idee...
    Riculic: bay..da tie nu-ti pare k prea multe sarbatori in ultimul timp? =))) or tu vrei sa-ti intorc ce mi-ai pus?)

    ReplyDelete
  11. si felicitari cu cele 20 de mii ne-corupte :D
    ne vedem la offline ;)

    ReplyDelete
  12. pe mine ma poti akuza XD desi am uitat complet de cele recent intimplate))(stii de ce..XD) dar cum il poti tu refuza pe johnny twix vintage???? ne vedem noi mult mai devreme, dar vreau sa ne vedem si la offline;)

    ReplyDelete
  13. continua cum a fost si pana acum.

    ReplyDelete
  14. nu inteleg, de ce va place tot amalgamul acesta de teme abordate si lipsite de inspiratie?
    incerc si eu sa fac putina ordine pe aici.. si nu-mi merge)

    ReplyDelete