27 October 2011

Ziua lui Buckie

A. A. S. buckie - subst. comun, inventat de către mine, forma scurtă la Buckingam Pallace Guard/ Queen's Guard. In other words, nu ştiu cum se numesc ei altfel, iar să scriu de fiecare dată Buckingam Pallace Guard ar lua prea mult timp. Deci, Buckie, produsul lenii mele.
A.S. This is a Buckie. ------------------>



06:00 - Un, doi, un, doi, un, doi, mă duc să-l înlocuiesc pe cel cu schimbul de noapte, un, doi, un, doi.
06:02 - Am ajuns. Poziţia cât mai rigidă, nu privi pe celălalt în ochi.
06:03 - Poate ar trebui să mă relaxez puţin, astăzi regina e plecată şi va trebui să stau până la prânz.
06:04 - E prima zi de lucru totuşi, precis sunt camere ascunse pe undeva, ar trebui totuşi să mă menţin rigid.
06:05 - Mă cam deranjează chestia asta de pe cap, dar e ok.
06:06 - Ce plictiseală, ca să treacă timpul mai repede, voi încerca să privesc într-un punct şi să număr.
06:30 - Mă cam dejanjează chestia asta de pe cap, dar e ok.
07:00 - S-au mai trezit londonezii, în sfârşit văd şi eu mai multă lume.
07:05 - Azi e sâmbătă? Ar trebui să treacă şi turişti pe aici.
07:15 - Hehe, îmi amintesc când eram eu copil şi am fost în excursie la Palat.
07:30 - Plouă.
07:31 - Oare ce ar trebui să fac? Nu mi-au dat instrucţiuni pentru asta.
07:32 - Oare am voie să mă mişc? Măcar puţin?
07:33 - A ieşit soarele! Ce bine! S-a cam udat chestia asta de pe cap.
07:45 - Plouă.
08:00 - Continuă să plouă. Chestia asta de pe cap devine cam grea.
08:15 - A ieşit soarele! Sper să mă usuc repede.
08:30 - Ce zi frumoasă totuşi... şi ce muncă nobilă... o, uite şi un bărbat trece. Probabil la serviciu pleacă, o fi vreun diplomat, e îmbrăcat la costum. Ar trebui să-i zâmbesc!
08:30:41 - Flegmă pe pantof.
08:45 - Oare cât o fi ora? Mi se face foame.
09:00 - Plouă.
09:30 - Soare. Şi totuşi ce muncă nobilă!
09:40 - Se apropie un grup de turişti.
10:00 - O, vin spre mine. Faţă serioasă.
10:01 - Fac poze, ce nice.
10:02 - Îmi ating chestia de pe cap.
10:03 - Îmi examinează uniforma.
10:04 - Mă privesc în ochi, mă provoacă.
10:05 - Un bărbat cu respiratie oribilă îmi cercetează arma. Please kill me.
10:06 - A plecat, slavă Domnului, I can breathe!
10:10 - Şi, pleacă grupul...
10:14 - Plictiseală.
10:15 - Mă cam deranjează chestia asta de pe cap, dar e ok.
10:30 - Plouă.
11:00 - Oh, nu.. nu, nu, nu, nu, nu, nu!
11:00:14 - Nuuu, numai nu acum!
11:00:30 - Ce mâncărime, Doamneeeee!!!
11:01 - MUST. NOT. SCRATCH. LEG. MUST. RESIST. TEMPTATION.
11:02 - Cred că mă înverzesc la faţă.. ce să fac, ce să fac?
11:03 - Doamne ajută.
11:04 - Ce bine eeeee... sper că nu m-a văzut nimeni.
11:30 - Soare! Şi totuşi ce muncă nobilă! Doar că mă cam deranjează chestia asta de pe cap.
11:45 - Oare cât o fi ora?
12:00 - În sfârşit, vine schimbul. Mulţumesc, mulţumeeesc.
12:00:13 - Mişcă mai repede numai, hai nu mai fi şi tu aşa păpuşă de lemn.
12:00:18 - Încă n-ai ajuns?!
12:00:34 - Gata, încă puţin şi voi fi liber. Aşa, da, faţă în faţă, ia-mi locul, da...
12:00:40 - Freedom!!! Lunch time!

P.S. Buckie va mai reveni la job. :)

5 comments:

  1. chiar chestia aia de pe capul lor e atit de atit de atit de..eem mare si pufoasa:D ma tem ca stringe mult mai multa flegma decit pantofulxD..nice post-ulet)

    ReplyDelete
  2. fuuny...oricum eu ii admir pe "baietii" astia, pentru rigiditate si stil...nu ca politistii nostri rotunjei :D

    ReplyDelete
  3. De multe ori mi-am pus diverse întrebări legate de jobul lor, încă nu mi-am răspuns la toate, dar îi admir. Eu nu aș rezista la provocări, m-ar umfla un râs de numa':)

    ReplyDelete
  4. Ella: de i-am pune pe ai nostri in fata guvernului sa stea ca Buckie, ehehe..))
    Trudi: ei sunt antrenati in academii inainte de a fi admisi la seriviciu) de la un timp, ai imunitate deja. si cred ca nu toti absolvesc cu bine :D

    ReplyDelete