20 January 2012

Spre Eurovision cu troleubuzu'!

Ca de obicei, pe la începutul anului, începe preselecţia pentru Eurovision. Nu am prea am urmărit cine pretinde anul acesta să cânte pe scena de la Baku, că sunt vreo 50 în total şi mi-a fost lene, DAR, fiţi atenţi aici, am dat peste acest fenomen...
Sasha Bognibov are deja ceva timp de când tot încearcă să ne "impresioneze", ba cu emocore miorlaială, ba cu mesaje extrem de profunde exprimate care îţi ajung direct la suflet, ba cu machiaj gay, ba cu maimuţăreală în videoclipuri, ba cu toate la un loc...
În fine, a ajuns la ProTV, uite că încearcă să ajungă şi la Eurovijăn, ba mai mult, a propus DOUĂ piese!
A doua nu mă interesează, uite-o prima. Să ascultăm!



Ieri am văzut-o,
Într-un troooleeeeeubuuuuuz... [ deci, versul meu preferat! ]
Am înţeles,
M-am îndăgostit. [ desigur, pentru asta şi există troleubuze ]


M-am îndrăgostit
De această fată
Dar ea nu observă,
Dar ea nu observă. [ oare de ce? ]


Refren:
Nu stiu de ce, [ cum nu ştii? troleubuzu are aşa proprietăţi, scrie în manualul de instrucţiuni ]
Eu o iubesc [ hoo, băiete, deja? bun trolic. ]
Nu stiu de ce
Singură ..desen? [ deci, chiar n-am înţeles ce spunea acolo ]
Nu ştiu de ce,
Lumea este rea [ ei hai. câţi ani ai, frate? ]
Nu ştiu de ce
Nu poţi fi a mea. [ pentru că n-a achitat la timp taxa, iaca de ce. ]


Prea multe minciuni,
Prea multe crime [ opaaa, filozofie... ]
Lumea este rea
Şe-ntunecată. [ parcă două minute în urmă erai îndrăgostit, deja te gândeşti la crime? ]


Prea multe străzi,
Prea multe-s drumuri, [ ne rătăcim, frate, de asta şi se anunţă staţiile ÎN TROOOLLEEEUBUUZ ]
Cum se aleg
Un singur drum... [ alege două, rute de troleu sunt cel puţin 20 ]


Refren:

Concluzia?
Atenţie, uşile se închid. Următoarea staţie, Eurovision. Stimaţi pasageri, achitaţi la timp taxa pentru călătorie. Împreună vom contribui la dezvoltarea Chişinăului ecologic!

6 comments:

  1. Ce versuri copilaresti, eu compuneam asa ceva prin a 5-a.:)))
    Cu piesa asta vrea sa se duca el la Eurovision???

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, si inca pretinde ca face filozofie si ca abordeaza o tema foarte profunda. citeste descrierea de pe utube la video, el a comentat acolo..
      doamne fereste))

      Delete
  2. Vom contribui la prosperarea Chisinaului ecologic =]

    Eu nu atrag atentia la bou asta, ca deja am varsat destui nervi cu el in trecut.
    De multe ori l-am vazut pe linga ograda mea, si abia ma retineam sa nu-l pocnesc cu ceva in cap =/

    ReplyDelete
    Replies
    1. right, prosperarea) nu tineam minte..
      omg tu ai fost atat de aproape de asa vedeta si ai ratat sansa?! ma dezamagesti :)

      Delete
  3. off , ii disperat tipu ))) da piesa asta nu-i noua , am dat de ia pe youtube cu ceva timp in urma )

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah, are ceva timp de cand a lansat-o.. culmea e ca are si sustinatori!

      Delete