2 January 2012

Sufletista are doi...

...anişori. Uraaaa, tovarăşi!
N-am chef să scriu despre asta. În schimb, am găsit ceva foarte relevant pe site-ul reţelei de farmacii Felicia.
Deci, voiam să mă informez referitor la ramele disponibile pentru ochelari la comandă. Aşteptam să văd nişte modele, preţuri aproximative, detalii... În schimb, găsesc doar descrierea aceasta, scrisă în Times New Roman.
Rame Optica Felicia
 Modelele moderne de rame sunt produsul creaţiei comune [oho!] a designerului şi constructorului [come on, really? constructor??], o combinaţie de cea mai avansată tehnologie cu artă [tehnologie cu artă avansată?], linii perfecte cu stil provocator, aur [fuck sentence logic], platină şi titan cu pietre preţioase şi strase [strase?? seriously?], materiale plastice de peste 2000 [CÂTE, MĂ?!] culori cu mătase naturală [aham..], specii preţioase de lemn, corn de bivol şi altele [corn de bivol, corn de capră, corn de vacă şi de altele dobitoace]. În funcţie de forma, stilul şi materialul ramei Dvs puteţi arăta mai degajată sau mai sobru [mhm], mai tânără sau mai vârstnică [să arăt mai bătrână e tot ce mi-am dorit vreodată]; rama (bineînţeles, şi ochelarii în ansamblu) [BINEÎNŢELES!] poate accentua individualitatea Dvs. De aceea alegerea unei rame este un lucru de răspundere [oh, come on, really??] şi poate fi făcut calificat [fo' sure] doar de consultanţii salonului Optica, care au urmat un curs special de instruire şi posedă un complex de cunoştinţe şi deprinderi [complex de deprinderi? oare ce deprinderi sunt necesare pentru a vinde ochelari cu strase?] necesare pentru astfel de lucru [de ce fel de lucru, mah?]. 
Mă duc fuguţa să-mi cumpăr nişte rame cu strase şi în ansambu cu ochelari, bineînţeles.

3 comments:

  1. La mai mulți anișori blogului tău, Diana! Felicitări!

    ReplyDelete
  2. Trudi: multumim :3
    Mephistopheles: thanks :] glad i made you smile!

    ReplyDelete