31 December 2011

Bilanţul Anului 2011

S-a mai dus un an... mă apucă nostalgiile.
Dar NU, nici un fel de nostalgii, de melancolie, de regrete referitoare la trecerea timpului. Începe un nou an şi urmează numai bine! Şi, cu toate că n-am nici un chef să fac un review al anului ce se finalizează, o voi face, pentru că e ceva tradiţional, la fel cum e şi vâibeala de pe făisbuci de pe 25 decembrie. Deci, 2011 în retrospectivă:

  • Finalul lui 2010 părea promiţător, începutul lui 2011, la fel, promitea ca anul ce venea să fie unul deosebit, dar nu neapărat în sens bun.
  • Cel puţin iarna trecută am avut zăpadă...
  • Blogşorul meu, după ce a împlinit un an, a trecut prin nişte schimbări drastice. După cum visasem, mi-am schimbat URL-ul, şi am mai adăugat un autor, dar n-a durat... În scurt timp că am revenit la Sufletista, la Virtual Home Sweet Home, regretând că am încercat să-mi trădez Dulcea Casă.
  • Februarie, vai, ce mai lună. Imediat ce s-a sfârşit ianuarie, am "decolat" brusc. Cât entuziasm izvora din mine, câtă speranţă.... Câtă naivitate. Continuam, din păcate, anul 2010, fără să-mi dau seama.
  • Martie îl începusem la fel, doar că speranţa se stingea cu încetul. Coboram încet, dar sigur, din nori.
  • La începutul lui aprilie, am revenit cu picioarele pe pământ. Aterizarea forţată m-a trezit complet şi m-a determinat să o iau de la capăt. Aş putea spune că Anul Meu Nou a început abia în aprilie.
  • Mai a fost o lună plină, marcată, în special, de iniţierea mea mai serioasă în arta fotografică, şi anume prin documentarea dar şi antrenarea mea în acest domeniu. Deşi de mult timp îmi plăcea şi mă interesa fotografia, abia în mai m-am determinat şi am împrumutat pentru prima dată un aparat mai serios (mai serios decât Sony al meu micuţ şi roz) şi am încercat şi eu câte ceva. De fapt, de atunci tot continui să împrumut periodic... Sper la anul să încetez cu cerşitul, şi să-mi iau şi eu ceva al meu, cât de cât...
  • Sfârşitul clasei a X-a a fost unul frumos, semn bun pentru vara ce urma.
  • Vara, întradevăr, a fost una deosebită. Pe 17 iunie a revenit BFF de la Italea, de la aeroport am mers direct la zi de naştere, şi a doua zi diminează deja nu mai eram în oraş.
  • Vara mi-am revonat camera, în sfârşit... două săptămâni de chin şi de mutat mobilă dintr-o cameră în alta şi-au spus cuvântul, însă, rezultatul a fost pe măsură.
  • August, ca de obicei, cireaşa de pe tort. Două săptămâni în România, în munţi, printre maghiari.. Cred ca a fost cea mai frumoasa vacanta din ultimii 10 ani. Totul datorita luuui... o să priceapă el când va citi, nu vă mai spun.
  • După 2 ani, în septembrie, mi-am reparat în sfârşit micul meu Sony Roz. Rămân veşnic recunoscătoare americanului meu nepatriot, o să-şi dea seama el când va citi că despre el e vorba.
  • Tadadadaaam... clasa a XI-a, primul semestru a fost foarte activ, plin de evenimente extra-şcolare, evenimente, organizări eşuate de excursii, etc.
  • Toamna aceasta n-a prea fost una reuşită din punct de vedere meteorlogic, însă, am cunoscut foarte multe persoane noi... ca niciodată chiar. Nu vreau să le spun pe nume, pentru că Bilanţul îl scriu de obicei la general, fără să menţionez nume sau evenimente concrete.
  • Decembrie a fost, probabil, cu mici excepţii, cea mai reuşită lună din a doua jumătate a anului 2011.
  • Abia azi mi-am instalat bradul şi am stricat globul meu preferat de sticlă... Globul care are (avea) 17 ani... Roz pal cu un strugure desenat pe centru. Mi-a alunecat din mână şi s-a făcut ţăndări. Un moment de reculegere, vă rog... 

Sfârşitul anului e plin de pesimism, ca de obicei. În afară de faptul că vremea e, nu mă feresc să spun, îngrozitoare, am mai avut parte, recent, şi de câteva eşecuri emoţionale.
DAR, cu toate acestea, sunt gata să încep un an nou, pentru că horoscopul a spus că anul care vine va aduce mulţi bani zodiei mele deja învăţ din greşeli, şi, la câte greşeli am făcut eu, aş fi cel mai mare înţelept dacă le-aş analiza corespunzător.
În fine, anul acesta nu a fost atât de rău. A fost, în orice caz, mult mai bun decât ratatul de 2010.

LA MULŢI ANI, DRAGI BLOGGERI, PRIETENI, COLEGI, etc.
Fie ca 2012 să vă aducă tot ce vă doriţi! Să piară duşmanii (atenţie, accentu pe prima silabă!), haterii, stalkerii şi bârfitorii. Răbdare, dragoste şi înţelepciune tuturor celor dragi!
Fie ca toate necazurile să se risipească, la fel ca globul meu preferat astăzi.. :'(
În fine, AM MAI SUPRAVIEŢUIT UN AN, şi pentru asta mă/vă felicit.

P.S. Fuck the Mayans, I'm too young to die.

4 comments:

  1. Yeep, fuck the Mayans... si MERCI;) La multi multi multi ani...(c)stii de la cine XD

    ReplyDelete
  2. Să-i fie ţărâna uşoară globului tău.

    ReplyDelete