5 December 2011

Pentru că e artă

VĂ ROG VIZIONAŢI ÎNAINTE SĂ CITIŢI ABERAŢIILE MELE!

Văzusem mai demult acest videoclip undeva, dar, posibil, nu i-am dat atenţie. Astăzi am dat din nou peste el, întâmplător, şi am decis că totuşi ar trebui să-l analizez puţin. Acum, când încerc să scriu ce simt, nu reuşesc...
În mintea mea se îmbulzesc atâtea emoţii, atâtea culori... un amalgam de gânduri din care nu desluşesc decât "fugrhrrrrrrrrrrbloaaaarghwhahaaaa???"
Acum să clarificăm, rând pe rând, ce este de fapt această himeră care pretinde a fi un soi de artă contemporană.
First, patru bărbaţi pe jumătate dezbrăcaţi, cu corpuri ca ale lui David, singuri, împreună într-un video-clip. Până aici e bine, dar un "bine" aflat la limită, boţit şi păros ca hainele mele de şcoală după ce mi-a dormit pisicul în dulap. Second, aceşti patru tipi sunt îmbrăcaţi în colanţi de piele şi, după cum se observă din coregrafie, sunt şi foarte elastici, dansează bine o coregrafie cu mişcări mai mult sau mai puţin senzuale, pe care eu nu le-aş putea face nici după 100 de ani de antrenament. Third, aceşti patru inşi dansează pe tocuri de 15 cm şi, permiteţi-mi vă rog, să vă scriu câteva din versurile cântecului:

You want me
You love me
You hate me
I don't care
I wanna f**king you
Money, trend, fame, sex,
"B.M" club, fashion new
You and you and Gareth Pugh.

Deci, cam astea sunt toate cuvintele rostite în decursul a 3 minute de strip dance pedegeaba.

Acum, umila mea opinie: ăăăă.. îîîî...Nu, nu pot. Mă blochez şi basta! Nici nu pot înţelege ce opinie am eu despre această capodoperă. Mi-a spălat creierul...
Oh my god! Asta nu e muzică! Ăştia nu sunt bărbaţi! (cel puţin în concepţia mea limitată despre artă)
Hai că-s şi eu liberală şi cu idei moderne, nu sunt feministă, nici rasistă, nici xenofobă, înţeleg trendurile actuale care sunt din ce în ce mai nebune, că nu sunt născută în epoca medievală, dar există nişte limite impuse de .. GUST, dacă nu de moralitate.
Şi băieţii ăştia fac milioane pentru o singură "vâstuplenie". Sunt originali? De ce? Pe Lady Gaga nu o întrece nimeni oricum. Doar pederaşti băieţi de acest gen mai sunt în lume şi nu au câte 5,000,000 de vizualizări pe youtube şi nu sunt invitaţi la fashion show-uri. De ce vă impresionează şi de ce eu nu pot vedea nimic valoros în acest videoclip? (cu excepţia fizicului lor perfect)
Îmi provoacă...  nu ştiu ce-mi provoacă.
Da, ei sunt genul ălora de pe catwalk, înalţi, slabi, ce să mai... dar...
Ăsta nu e metrosexualism, nici nu sunt sigură că e homosexualism, e ceva beyond my undestanding...
Dacă se găseşte cineva care să-mi explice şi mie ce se твареште în videoclip şi de ce lumea astăzi apreciază această artă "contemporanistă", îl încoronez.

P.S. Mi s-a alterat materia cenuşie.
P.P.S. Le invidiez fizicul.

6 comments:

  1. mie imi place muuuult cum danseaza....si asta cam tot. sa o pui pe una din majoritatea celor care umbla zilnic pe asa tocuri si sa faca vreo miscare cu mina...cred ca s-ar dezechilibra...lasind la o parte cuvintele si muzica si faptul ca-s 4 baieti polugoliie pe tocuri...ideea e originala...
    p.s. mi-a placut reactia ta!

    ReplyDelete
  2. ce-i drept, mi-ar placea si mie sa pot ca ei =)) pacat ca nu si-au directionat si exploatat talentul in alt mod, care sa nu-i faca sa arate atat de gay. dar, daca pe ei nu-i deranjeaza..

    ReplyDelete
  3. ii vazusem ceva timp , si cine ce nu ar spune is talentati si-mi plac
    si da nis intr-un milion de ani de repetie n-as repeta asta mai ales pe tocuri de 15 cm ))

    ReplyDelete
  4. respect pentru tocuri pe care singura nu ma incumet sa le port)
    le sta bine, i-as pupa pe toti mama lor de homosexuali ♥

    ReplyDelete
  5. http://www.youtube.com/watch?v=F4hQ4J4BFOM

    asta tot e arta

    ReplyDelete
  6. gayozime =)) damn, asta chiar e gretos... :&

    ReplyDelete