16 January 2013

Necotidianul [10]

Vă prezint, în ordine invers-cronologică, o serie de articole pe care nu le pot scrie și stau în drafts cu lunile, cel mai recent fiind de astăzi:

  • High on
  • LOST - de la genial la ridicol
  • În pas cu lumea (part II)
  • The fucking horoscope
  • Când pici din nori
  • Muligambia, in my humble opinion
  • Panică
  • Dor
  • Explicații
  • Există oameni
  • Un strop de cruzime
  • Două bunici
  • Vendetta
  • Personal, ce altceva?
  • Ce nu pot eu
  • Amnesia

et cetera.
Le-am notat pe cele mai relevante, imaginându-mi, în același timp, ce grozav ar fi fost să le pot finisa.
Acum, ceva apropo-uri...

  • M-am săturat să tot aud de vânătorul de capete Valeriu Zubco și de gonașii lui. Presa trâmbițează de două săptămâni, șefu și-a luat concediu. Mai luați o pauză, oameni buni.
  • E perioada mea preferată a iernii. Dacă îmi citești mai des blogul, trebuie să știi cât de mult ador Chișinăul la +10 C după zăpadă și zile întregi cu -11 C. Materialul anti-derapant mă însoțește peste tot și mă face să mă simt în siguranță în orice anturaj. Oriunde nu s-ar afla, pe cizme, pe pantaloni, pe covorul de la ușă, pe parchetul din casă, mă salvează de pericolul de a aluneca pe suprafețe dubioase!
  • Îmi plac copiii pentru că nu filtrează ceea ce spun. Ei nu mint, nu menajează, nu sunt falși și nu au intenții ascunse. E amuzant când sunt mici. Simplitatea și inocența lor, totuși, nu-și au locul în viața matură; de aceea, ei cresc și se adaptează treptat la realitate. Sunt însă oameni, care au sărit peste etapa de maturizare, și au crescut predominant fizic și în defavoarea moralului. Atitudinea altor oameni față de astfel de indivizi este diversă... unii îi evită, altora le e milă de ei, iar alții îi consideră ca fiind oameni adevărați, integri și sinceri. Acești inși cu deficiențe nu sînt însă, neapărat tâmpiți... Ci doar niște copii captivi în corpuri mature, care nu-și dau seama că "pur(ul) și simplu(l)" au încetat să existe.
Ребятадавайте жить дружно!...

No comments:

Post a Comment