28 July 2013

Prostituate gratuite

O generație de narcișiști. Self esteem at a whole new level. Ne iubim atât de mult încât nu putem rezista fără un autoportret la sală, unul acasă, unul pe drum, unul la cină, unul înainte de culcare...
Accesibilitatea smartphone-urilor și dependența de rețelele sociale a.k.a attention whoring-ul naște o generație de copile mult prea îndrăgostite de sine.
De ce e muligambia doldora de funduri #instargrămuite?
De ce are loc toată această paradă de fuste scurte de paștele blajinilor?
De ce se uploadează zilnic atâtea milioane de poze personale ale căror protagoniști sunt însăși uploaderii în propriile lor domicilii?
Oare ce gândește o meduză cu facebook, smartphone, acces la internet și cel puțin o oglindă în casă? Probabil că trebuie să-și țină fanii la curent cu toate activitățile ei.
Știu ce mi-ar spune un idiot. "Nu-ți place, nu te uita!" Dar ghici ce, idiotule, nu poți să te prefaci indiferent de toată prostia din jur și nici nu poți s-o ignori civilizat la nesfârșit.
Dar, la urma urmei, altceva mă indignează mai mult decât toată maimuțăreala aceasta a tinerelor flămânde de atenție. Pe cât de frumoase se consideră și pe cât de mult se iubesc, pe atât de puțin se respectă și se valorează.
Pentru că, în momentul în care cei toți 1000 de "prieteni" ai tăi ți-au văzut corpul aproape dezgolit, în intimitatea camerei tale spre exemplu, în oglinda ta, ba și mai mult, în repetate rânduri, atunci creezi impresia că valorezi ...cam nimic. Or, "lucrurile" de valoare nu se expun așa, pur și simplu, la vederea oricărui labagiu. Ploaia de like-uri și share-uri care urmează, plus comentariile gen "ți-aș pune-o, frumoaso :*:*:*" îți pot crea impresia temporară că valorezi ceva. Dar nu. Nu valorezi nimic.
Pseudo-sesiunile foto în care protagonistul(a) extrem de narcisist plătește ca să fie fotografiat, apoi nu face decât să pozeze provocator sau revelator, la fel, nu valorează nimic. Nu reprezintă nici artă, nu are nici o semnificație... E doar o amintire a unei individe mult prea plină de sine.
Or... o femeie care nu se consideră prostituată e mai mult decât un corp armonios și o haină mulată care să-l reveleze... Nu?







Măcar de-ar fi ceva cu adevărat sexy...

51 comments:

  1. Cîtă dreptate ai,bravo,îmi place mult acest post!

    ReplyDelete
  2. Super tare! Bravo... frumos si adevarat spus!

    ReplyDelete
  3. waaah! cât de bine scris!

    știi, totuși majoritatea din cei, care vor citi aceste rânduri, vor zice, într-adevăr, că ”nu-ți place, nu te uita!” sau ”ești invidioasă fat-o (cu accent pe cratimă), nu ești și tu posesoarea unui corp așa frumos ca la noi”.

    mi-i trist și mie când deschid rețelele de socializare. mi-i trist când îmi văd verișoareșe necoapte în același scenariu...

    îs în căutarea unei explicații complete a acestui fenomen, că e ceva mult mai mult decât pofta de like-uri a unei naturi narcisiste.

    poate e și vorba de un complex de inferioritate și fata caută, pur și simplu, să-și ridice valoarea?
    sau e prea mult sex în jur. prea multe corpuri goale peste tot, devine deja normalitate și e păcat să nu corespundă și ea?

    anyway, e hiper-amuzant să vezi așa poze nude pe muli, și explicația autorilor: ”weeey, nu știți voi că asta-i artă..”.
    cât de ieftină și de prost gust este arta în zilele noastre.

    ReplyDelete
  4. da-mi facebook-ul tau?

    ReplyDelete
    Replies
    1. i don't think so. blogul e partial anonim)

      Delete
    2. pai daca nu ai de ce sa te feresti si esti asa convins/ă ca e corect ceea ce faci , pai atunci ai curajul si nu fi anonim , contrar esti o nulitate totala din motiv ca furi poze ale unor fete de care habar nu ai si le asociezi cu textul tau!

      Delete
    3. 1. buna morala, venind de la cineva care mi-a scris de pe anonim din prima :)
      2. nu fur nici o poza, sunt luate de pe muligambia, iar logo-ul este prezent pe fiecare.
      3. pe facebook este indicat blogul, astfel il promovez, deci nu ma feresc de nimic.
      4. anonimii sunt nulitati totale?) Guy Fawkes proved you wrong.
      5. sunt o nulitate pentru ca am spus ce e evident? trebuie sa cunosc povestea vietii fiecaruia ca sa imi dau seama daca sunt niste attention whores sau nu?)

      make up your mind. pan nu demult aveam pe blog postat si skype-ul, si facebook-ul, si email-ul. dar mi-am dat seama ca nu are rost sa le tin, so...

      Delete
  5. Chiar bună postare...foarte adevărată, din păcate...

    ReplyDelete
  6. Urat articol, fiecare are dreptul sa-si creeze o imaginea sociala cum au chef, nu-i cazu sa fim asa duri cu ei, nu ne-au furat nimic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. respectiv, fiecare are dreptul sa-si expuna opinia referitoare la produsul finit "creat", asa zisa "imaginee sociala" dupa cheful fiecaruia. in acest caz, imaginea pe care si-au creat-o fetele e una de narcisista vanitoasa si ieftina. iar eu nu respect asa ceva. si de aceasta am scris un articol urat :)

      Delete
  7. Cita dreptate!!!! Bravo!misto postare!

    ReplyDelete
  8. Faptul ca nu ai scris despre o multime de barbati care la fel posteaza pe retele sociale poze pe jumate nude a corpului sau, imi creeaza impresia ca aceasta postare a fost scrisa mai degraba din gelozie/invidie de curajul fetelor sa-si expuna sexualitatea in felul in care o doresc, indiferent daca iti place sau nu, sau daca o consideri urit, narcisist, etc sau nu. Sper ca ma insel, insa deja e treaba ta care de fapt ti-au fost motivatiile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. n-am nici o treaba cu barbatii care se dezbraca pe net, pentru ca nu-mi afecteaza imaginea ca reprezentanta a sexului opus)) am pus accentul pe partea feminina, din care, apropo, tot fac parte, deoarece, din cauza respectivelor "curajoase" care-si expun "sexualitatea", apar insulte la adresa femeilor in general :) or, nu toate suntem atat de obsedate de "sexualitatea" noastra, incat trebuie s-o postam de 5 ori pe zi pe instagram.
      foaaaaaaaaaaaarte mult curaj trebuie sa ai ca sa te pozitionezi in fata oglinzii si sa apesi pe un buton, pentru ca apoi cateva zeci de labagii sa-ti laude sexualitatea. mor de invidie si de gelozie... :(

      Delete
  9. Nu te uita la astia care te ataca,ei fac parte din oamenii despre care ai scris mai sus si ai scris bine, bafta in continuare

    ReplyDelete
  10. http://www.youtube.com/watch?v=ar12IMpzlM0 ,am fost Inspirat si eu ....de asa tema :))

    ReplyDelete
  11. Cu ce scop ai postat asta? o simpla expunere a parerei personale? Sau doresti sa faci ceva imposibil? Din plin sint deacord cu tine, dar deja nu e o problema simpla dar un imperiu de ,,curotitobot,, :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. sa zicem ca da, mi-am expus opinia referitor la ce vad zilnic in news feed.

      Delete
    2. persoana responsabila de ce vezi tu in news feed eshti tu singura, daca ai adaugat persoane cu "nemiluita" in lista ta de prieteni ca sa ai o cifra impresionanta eshti josnica, iar daca prietenele tale adevarate le numeshti "prostituate gratuite" imi este mila de tine
      ce tine de articol e adevarat si trist
      ca sa mai adaug ceva: la mine in news feed nu prea vezi asha ceva(recunosc ca se mai intampla sa dea cineva un Like) fiecare ishi alege prietenii nu? ;)

      Delete
    3. n-am nici cifra impresionanta, si nici n-am asa prietene de genul. se mai intampla sa adaugi cunoscuti care te surprind, iti imaginezi?
      now go admire your perfectly filtered newsfeed.

      Delete
  12. Oameni putin educati si cu un respect de sine nul au existat mereu, prostimea a reprezentat mereu o mare parte din societate, acum doar are mijloace de a se face vazuta...

    ReplyDelete
  13. Stiti, chiar mi-a placut postarea. Spuneti ce vreti,dar nu toate fetele care poseda un corp ca al lor il posteaza pe net. Sper doar ca sa se invete minte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Care exact? Crezi ca fetele de mai sus au sa intre pe blojicu tău, au să citească și au să rostească: ”Doamne, am fost oarbă iar acum văd!”?

      Delete
    2. permite-mi sa-ti traduc: "exact" inseamna "da, sunt de acord cu ce ai spus!"
      nu-mi pasa unde vor intra fetele de mai sus :)

      Delete
  14. Ai dreptate, dar abordarea pe care ai luat-o suna mai mult a gelozie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mor de gelozie, Ioane. sunt o grasa urata si frustrata, iar seara ma ascund pe blog si le fac de nimic pe fetele frumoase de pe instagram.

      Delete
  15. Curvărie virtuală: cineva își postează corpul pe care îl consideră frumos pentru niște like-uri, tu îți postezi ideile pe care le crezi frumoase și aștepți laude (nu-mi spune că nu aștepți fiindcă ai mulțumit aproape la fiecare comment). E greu sa fii singur de aceea fiecare dezgolește o parte din sine pentru a atrage pe cei ce îl interesează. La fel cum fetele și-a postat corpul semi-gol pentru un posibil sex fizic așa și tu ți-ai dezgolit ideile pentru un sex intelectual. Și la urma urmelor cine sîntem să judecăm? Ce este permis și ce este amoral? Caroce, pohui! Fiecare face ce vrea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. chill, dude. am multumit din politete. eu nu scriu pentru "sex intelectual", eu scriu pentru ca vreau sa ma exprim, fara a astepta nimic in schimb. e prima data cand un articol devine atat de faimos.
      si... hai sa fim seriosi. a posta poze semi-goale si a scrie? cum poti compara aceste doua lucruri?))
      judec ceea ce-mi displace, merci pentru atentie :)

      Delete
    2. dude , ure drunk , go home

      Delete
    3. Simplu: am corp frumos și vreau să mă afirm - îmi arăt corpul, pot să scriu și vreau să mă afirm - scriu; fiecare în măsura posibilităților sale.

      Delete
    4. pai posibilitatile difera, frate! si cer, respectiv, diferita implicare intelectuala. or a-si arata corpul si a scrie sta cam la acelasi nivel?

      Delete
    5. yep, si esti un bou narcisist, simplu

      Delete
  16. Bine, incerc sa explic pozitia mea altfel. Daca un pictor isi demonstraza operele nimeni nu o sa zica ca el este un narcist indragostit de sine, el arata rezultatul muncii sale de care este mindru si toti sint deacord cu asta. Daca un bodybuilder isi etaleaza corpul pe scena la vre-un campionat multi vor zice "da, el mult a muncit si si-a construit corpul singur" insa se vor gasi si cei care spune "cacioci prosti! nu stiu altceva decit sa traga la fiare!". Daca o fata putin cam prostutza care in afara de corpul ei nu are nimic cu ce se afirma posteaza fotografii mai mult sau mai putin nude atunci toti spun ca ea este curva! De ce? Fiindca si ea vrea sa se faca vazuta si alte modalitati ii sint inaccesibile din cauza creierului ei primit la nastere? Poate si ea depune efort pentru a-si pastra corpul, frecventeaza sali de fitness, transpira si vrea o mica rascumparare. Pentru cineva un like e nimic, cuiva ii place. Punctul meu de vedere este ca a-ti arata corpul semi-gol nu-i aduce nimanui daune in afara de persoana care isi expune fotografiile (poate cindva ii va fi rusine, sper), mai daunator este a judeca pe cineva in baza stereotipurilor fara a incerca sa-l inteleaga pe cel judecat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh...sarmana fata cu iPhone 5 care-si pune poze dezbracate pe facebook pentru ca mai mult de atat nu ii este dat .. :( apreciati-i, va rog, eforturile..
      BredMan, cred ca te-ai expus suficient :)

      Delete
  17. BredMan, bai, nici nam pierdut timpul sati citesc "bredul" pe care il scrii, e clar cu tine. Esti un cocalar si nu un simplu muritor, fati o poza in oglinda , posteazo pe facebook/odnoklassniki , ardei un comentariu si asteapta like-uri.Exprima-te. Viata e frumoasa.

    ReplyDelete
  18. Am nimerit din intamplare acest articol. Trebuie sa-ti spun, Diana, ca devii o specie rara, in zilele acestea, in care tot mai multe fete vazand ca nu merge cu "dragostea" pura, pun la bataie toate formele lor ca toata lumea sa le vada. Adevarul este ca si noi baietii raspundem in concordanta cu ce vor si etaleaza fetele. Iar daca acum ele etaleaza posterioare, stii si tu ce vor primi. Si nu cuvinte dulci, bineinteles. Sa te arati dezbracat/a, este arta, doar cand esti singur/a cu iubitul/a. Atat!

    ReplyDelete