17 January 2011

Goluri

Omg.. am impresia că m-a părăsit definitiv inspiraţia.
Muza mea şi-a luat vacanţă la început de an!
Nu pot scrie nimic deja de-o săptămână.
Voiam astăzi să desenez ceva.. aveam o idee, dar când s-o pun pe hârtie - nimic.
Iar despre postat... mă prinde inspiraţia atunci când nu trebuie. De exemplu noaptea, pe la 12.. mă trezesc cu revelatii. Le notez, dar când să revin la ele a doua zi, deja e prea târziu. Câteodată chiar mă rup mii de idei, dar niciodată la timpul potrivit, damn it!
Am acum în cap atâta matematică şi fizică, lua-l-ar naiba de profil realist... Că am ajuns să convertesc totul în formule şi să reduc totul la proprietăţi şi definiţii...
Şi totuşi nu sunt sigură că la umanişti mi-ar fi mai bine. Poate doar luând în calcul ştiinţele exacte simplificate şi reduse la cantităţi de nimic în comparaţie cu ce studiază celălalt profil.
Dar conspectele interminabile de la istorie... comentariile, eseurile de la română... nici aşa nu merge.
De ţi-ai putea alege singur ce să înveţi.. aşa, drăguţ, câte puţin din toate...
Nu o mie obiecte obligatorii şi încă la baza cărora stă epava unui sistem de învăţământ învechit şi tâmpit. Hai că la obiectele de bază nu te poţi plânge. Adică mate şi română. Dar restul?
Memorizează, eleve, materia şcolară până uiţi şi cum te cheamă. Să te întrebe cineva din ce oraş eşti, iar tu să-i spui clasificarea încrengăturii microphylla sau care erau condiţiile păcii dintre daci şi romani din anul 98 p.H.
Nu-ţi rămâne decât să memorizei pentru moment, pentru notă, apoi heeeee.. Că de te întreabă la o săptămână după test o sarcină pe care ai luat-o în lucrare, nu-ţi aminteşti răspunsul la fel cum nu-ţi aminteşti la ce vârstă a fost mumificat Tutankhamon. :)

Şi e din nou luni...
Succes la învăţătură, copii! :D

No comments:

Post a Comment