24 January 2011

Hi pipl, i'm Ălien

So, hello pipl, i'm here, si sunt noul [al doilea] proprietar al acestui blog. Pentru cei care nu ma cunosc, o pot face AICI [puteti gasi peste 100 de postari frumoase, si mai putin, muzica, some filme, si file din jurnal]. So, Diana si eu am creat acest blog la ideea mea [cerusem admin la mine pe blog, si am ajuns direct aici].
Ce sa mai zic, postarile mele sunt de obicei filozofice si simple in acelasi timp. Postez cind am vre-un gind bun, sau cind am ceva pe suflet [de obicei asta e mai des]. Nu cred s-o luam noi repede cu postatul, si sper ca in citeva zile ne acomodam si noi un pic si incepem scrisul. So [n-o sa zic "Intr-un ceas bun" ca suna de parca te duci la razboi] wish us luck and let our inspiration give you good posts.

So long, 2nd ME.

Diana: Amin :)

No comments:

Post a Comment