2 January 2011

La Mulţi Ani, VHSH!

Cu un an în urmă, pe data de 2 ianuarie, după ce a dat peste nişte bloguri interesante, viitoarea proprietoare a acestui site şi-a zis "Eiiiiiiii, da şi, nu pot ş eu aşa??". Peste trei ore, în reţeaua globală Internet a apărut un nou URL: http://sufletista.blogspot.com/
Happy Birthday, Virtual Home Sweet Home! 
Ai supravieţuit un an întreg şi pentru asta mă respect, deoarece de trei ori am vrut să te închid, de vreo şase ori am vrut să-ţi schimb URL-ul, de patru ori am vrut să te exportez în alt domain, de două ori am pierdut articole din cauza unor erori tehnice şi nu le-am mai recuperat. DAR ai supravieţuit totuşi, pe acelaşi URL ca la început, în acelaşi domain, cu articolele pierdute rescrise anevoios.
Din 101 articole în total, am postate 90.
Din 90 postate meritau să fie postate vreo 20.
Din 20 ce meritau să apară pe blog, 8 sunt cu adevărat inspirate.
Din 8 cu adevărat inspirate îmi plac doar 3.
La mulţi ani!
Sper să mai supravieţuim un an şi să avem postări mai inspirate şi cititori mai mulţi decât în anul care-a trecut.

11 comments:

  1. Happy Birthday :)
    pui o pivă? :D

    ReplyDelete
  2. Yuuuuhuuuu...La Multi Ani!! Ce sperante apocaliptice..XD Toate cele 90 de postari cu adevarat au meritat sa fie postate(lasa autocritica la o parte)...esti bravo si ai avut dreptate, poti si tu "asa", chiar mai bine decit altii!!! BROVOO!!succes!!! :* Happy Bday VHSH!!!

    ReplyDelete
  3. heeey :D cred k eu acus vin la chisinau daca deja se ajunge la asa cv :D

    ReplyDelete
  4. Poly, merci! ♥
    Lil, vino))
    iar cu berile.. - facem! :>

    ReplyDelete
  5. :D vad eu :D cred c-o sa vin luna asta la Chisinau , doar k o sa fiu ocupat :p asa ca ne vedem cu alta ocazie [ da eu de beri nu uit ] :D

    ReplyDelete
  6. bine, bine :) ia busy man mai esti..)

    ReplyDelete
  7. Felicitări)))cu prima aniversare..good luck in future.. ;)

    ReplyDelete
  8. LA MULTI ANI! felicitari si mari succese in continuare !! )))))

    ReplyDelete
  9. Sergiu, Călin, merci mult! :*

    ReplyDelete