21 January 2011

Necotidianul [4] grayday announcement

*piano music*
*sigh*..
help..
i have done it ..again..
i have been here many times before.. oh oh..
hurt myself again today..
and the worst part is there's no one else to blaaaame..
be my friend.. hold me,
wrap me up.. unfold me..
i am smaaall, i am needy
warm me uuup and breathe me..

Nu ştiu de câte mii de ori am ascultat cântecul acesta, dar îl ştiu pe dinafară. Pot şi să nu-l ascult că oricum îl aud în gând deja. E perfect pentru o zi ca asta, şi în genere, pentru un astfel de anotimp. E perfect pentru mine.
Ei da nu-i pe asta. Şi aşa e suficient de sură ziua asta ca s-o mai însuresc şi eu cu cântece kkcioase de jale.
Să vorbim despre politică!
Hm. Nu pot să cred.. tocmai am realizat că nu sunt la curent cu ce se mai întâmplă în ţară acum.. n-am citit presa de vreo lună. Halal.
Atunci.. hai să vorbim despre vremea de afară!
Hai să nu.
În aşa caz, hai despre ..hm, şcoală? Prieteni? Viaţă? Iubire? Tehnologii Tilt Shift? Aparate de fotografiat? Invidie? Note? Instrumente muzicale? Încălzire globală? Nu? :(
Ok.
Lumea n-are chef să vorbească pe aşa vreme.
Şi vopşe... cui i-i a face ceva pe aşa vreme?

Baliverne. Acum un anunţ:
Posibil în următoarele zile să aibă loc o schimbare majoră pe aici. O surpriză. Şi nu e vorba despre un design nou. E ceva radical! Ceva neaşteptat! Ceva la care nu v-aţi fi gândit niciodată! Ceva ..ei, veţi vedea!

No comments:

Post a Comment