1 February 2012

Inside Jokes

- Cum vă place temperatura de afară?
- Ei... Oh, fetelor, am dormit aşa bine aseară.
- Eii, Lena...
- Da temperatura din şcoală cum vă place?
- Măăăăi ştiu o cafeşcă superskaia, tre să mergem cândva acolo...
- Eiii, Alina, tu pastaianna aşa zici şi până la urmă toţi ne adunăm, dar tu nu mai apari.
- Blin da şi parcă eu-s de vină, astea-s coincidenţe.
- Da kaneshna...
- Blin, Vera, şini te-o întrebat? Pastaianna comentezi când nimeni nu te întreabă!
- "Nu e loc pentru poezie, când în lume sânt războaie..."
- Ahahahaha!..
- Haaa!
- Blin, Dan, iară tu cu pricoalele tale koncenîie.
- Totuşi...
- Măăi ş-o făcut cineva harta de contur la geografie?
- Esti masa, nu-i masa!
- Ahahahahaaa!..
- Hahaaaha!...
- DAN, BLIN!!!
- Şi??? Na, eu am făcut-o.
- O, să-ni dai şi mie după asta.
- Eu eram la rând!
- După ce termini, să-mi dai şi mie!
- Erica, da tu ştiai că- ..
- Închide gura, Stasik.
- Ahahahahahaha!!
- Măăăăăăi şi-am păţit aaaazi...
- Iarăşi??
- Ало? Да, привет, Толик...
- Cine vrea ceaaai?
- Pune multă apă la fiert, că vreau şi eu!
- Ei, Lena, iară tu cu căldarea ta de ceai! Amuş când a sî-..!!
- Mihai, închide gura.
- Iarăşi voi faceţi cantină aici?! Parcă v-am zis la lecţie s-nu vă văd cu căni.
- Eiii, doam-profesoară...

Bănuiesc că majoritatea citiţi, şi nu înţelegeţi "care-i pricolu", cum s-ar zice.
Acesta este o compilaţie de replici tipice ale unor personaje din clasa mea, în decurusul unei (unor) pauze.
Cred că ei se vor recunoaşte numaidecât. :)
Don't hate on me afterwards)

4 comments:

  1. Hahahahahahahahah....super:D:D:D Nu e loc pentru poezie cind in lume e razboi...chiar e atit de natural:D...eu este chip numai asta spun)))...poate mai continui cumva)))

    ReplyDelete
  2. :> this is sweet. parka n'am fi la skoala, da la un dejun dupa o petrecere :DD
    sau intr'o excursie)) I like it.

    ReplyDelete