25 February 2012

Şaptesprezece

Recent am sărbătorit majoratul unei prietene şi cineva mai pesimist a adus vorba de depăşirea vârstei de şaptesprezce ani şi atingerea celei de optsprezece ca fiind nu tocmai fericită... De ce?
Pentru că vârsta de şaptesprezece e, nu mă feresc să spun, perfectă.
Este apogeul adolescenţei, perioada de timp în care nu eşti nici major, dar nici minor.
Eşti undeva între tânăr şi copil.
La şaisprezece eşti încă mic, dar optsprezece e deja ceva prea "rotund".
Şaptespezece e impar, e fresh, e tineresc!
Şaptesprezece sună bine, mai mult ca atât, arată bine. Are două cifre foarte frumoase, 1 şi 7. Şapte e cifra mea preferată, iar unu înseamnă începutul, unicitatea.
Eu mai am două luni şi depăşesc şi eu această vârstă şi regret, pentru că am impresia că n-am trăit-o suficient.
Optsprezece e bătrân şi prăfuit, în comparaţie cu proaspătul şaptesprezece.
Nu prea pot explica de ce simt aşa, dar pentru mine, şaptespreceze ani este vârsta perfectă.
Nu spun, maturitatea şi tinereţea de după 20 are şi ea beneficiile, avantajele, frumuseţea ei.
Dar în adolescenţă, şaptesprezece e numărul pe care trebuie să-l preţuieşti.
Nu vreau să ating majoratul şi mi-i frică de îmbătrânire.
Poate sunt paranoică, dar când stau în camera de baie şi meditez referitor la viaţă, mă conving de fiecare dată că prea repede trece timpul...
P.S. observaţi ora postării.

14 comments:

  1. Te citesc de ceva vreme. Scrii fain.
    Am făcut și eu 18 ani recent; subscriu ideilor tale. :)

    ReplyDelete
  2. Inseamna ca ma varsta perfecta!:)))) Si eu sincer ma tem de 18 ani si deja de doi ani de zile ziua mea de nastere e o tragedie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, nici chiar tragedie :D nu tre sa eageram) desi da.. cine nu si-ar dori sa ramana vesnic tanar :)

      Delete
  3. am inca 3 saptamini pina la majorat..sincer sa spun..cind eram mai mica imi doream sa fiu mare nespus de mult..acum insa cind sunt la pragul majoratului sint inspaimintata..nu vreau acele "probleme de oameni mari"..vreau sa fiu in continuare copil mic

    ReplyDelete
    Replies
    1. de-am putea opri in loc timpul, cu toate grijile si problemele sale)

      Delete
  4. În două luni vei descoperi că nu e absolut nimic ieșit din comun cu vârsta de 18 ani.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dar stiu ca asa e )) nu e nimic iesit din comun, doar o alta cifra :D
      una prafuita )

      Delete
  5. din totdeauna am vrut sa ramin blocata in virsta asta)

    ReplyDelete
  6. wow ) scris cu o zi inainte de majoratul meu :D
    coincidenta??
    :)

    ReplyDelete
  7. ai nu )) am tupanit :D
    asta postul trecut e scris pe 20 xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. poate eu intentionat DUPA majoratul tau l-am scris :D

      Delete
  8. poate ))
    asta numai tu stii :p

    ReplyDelete