8 February 2012

WTF, fashion?

Referindu-mă la UGGs, există trei cuvinte care descriu perfect ceea ce simt: what. the. fuck.

Deci, dragă fashion, what the fuck?
Eu personal urăsc încălţămintea aceasta şi mă rog cu ardoare să iasă din modă cât mai curând.
Îmi amintesc când au apărut în Moldova pentru prima dată... Dacă stau să mă gândesc, chiar îmi amintesc perfect monologul meu interior combinat cu dialogul cu prietena mea din acea zi la Mall cu aproximativ doi ani în urmă.
Eram cam prin dreptul la Terranova, dacă nu mă înşel, sau Motivi... sau poate o fi fost altceva. Cert e că erau vreo douăzeci de perechi identice ca mărime şi urâţenie înşirate şi pe un stand, şi pe nişte rafturi, şi pe jos, ştiţi voi, ca la Mall.
Prietena mea, fiind mai "călătorită", mai "dată cu lumea din Europa", nu s-a mirat aşa tare, dar eu stăteam literalmente cu gura căscată întrebându-mă dacă e vreo glumă sau dacă astea chiar sunt încălţări de vânzare. Ea mi-a spus că "da, la Italea toţi poartă de ăştia deamu. Îs la modă acolo, toţi îi poartă". Deci, la momentul acela cel puţin, nu-mi puteam imagina cum poate lumea purta aşa ceva. Nişte pâsle uriaşe, fără formă, ca pentru Polul Nord, cu talpă de burete (jur că atunci aşa erau, acum s-o mai fi îmbunătăţit). Nu mă gândeam că vor avea succes la noi.

A mai trecut un an, şi, încetul cu încetul, toată Moldova a început să le poarte. Mergeau la orice: fustă, "losini", pantaloni, rochie, şorturi, se potriveau cu toată garderoba ta şi o făceau să pară şi mai "stylish".
Acum, o fată care nu are o pereche de UGG "foarte comode şi uşurele şi calde" nu se respectă.
Dar cum rămâne cu estetica?
Serios, de ce sunt UGG mai frumoase decât nişte cizmuliţe drăguţe de piele, cu blăniţă şi un mic tocşor pentru aderenţă şi susţinerea coloanei?
Mergi şîrîindu-le de pardoseală, că de "comode" ce-s nici nu mai ridici picioarele ca lumea. Mi-a argumentat cineva că cică "nu contează cum arată, contează că-s călduroase". Poftim, poftim?! Adică atunci când umbli toată iarna în "losini" şi scurtă pân deasupra frundului şi cu capul gol de-ţi îngheaţă măruntaiele la -10 grade "glavna" îi să arăţi sexy (pe orice anotimp), dar Yeti-Pâslele le porţi pentru că ţin cald??

Moldo-fashion-pe-timp-de-iarnă FTW! (n.r. "For the win", nu "fuck the what").
Şi punctum.

14 comments:

  1. Nici mie nu-mi plac, si spre marea mea "dezagreare"-(nu sunt convinsa ca exista asa cuvint) a acestor "pisle", zilele astea am primit o pereche cadou la un magazin(bliinn!)
    Stateam si ma uitam la ei la pinguinul la gheata(de care e satul pina in git):):D:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. vinde-le cuiva :D fă vreo 500 de lei, că mai mult nu vred că valorează)

      Delete
    2. pretul e prea "shikarnii" pentru asa incaltaminte:))) si inca au o culoare suro-murdara:D:)))
      daca i-oi scoate eu cu vreo 300:):DDD

      Delete
  2. da , si pe mine ma irita astea , mai ales dupa ce se deformeaza , is oribile ))

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yes, in special dupa ce se uzeaza putin.. atunci sunt perfecte)

      Delete
  3. În ASEM.
    Brunetă. Cu păr ondulat frumos de dimineaţa cu plosca.
    Îmbrăcată în palton şi, fiind descheiată i se vede o rochiţă frumos decoltată şi asortată cu o bijuterie nice. Machiajul bine aranjat, la braţ o gentuţă simpatică. Ştrampi negri cu "uzoare".
    Şî huiac încălţată în şoşoni greobanîe deaiştea.http://www.cazurro.com/upload/blog/BLOG_36_20110306_1299417388.gif

    ReplyDelete
  4. În sfârșit o fată căreia nu-i plac UGG-urile. Și doar dacă arată ca pentru Polul Nord, nu înseamnă că sunt și potriviți. La urma urmei, UGG-urile au apărut în Australia, din câte știu eu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eexact! prietena mea cea mai buna si-a luat recent o pereche chiar din Australia aduse)) de fapt, ea m-a inspirat pentru postare)

      Delete
  5. In sfarsit aud pe cineva care uraste chestile astea, m-am saturat sa le tot "admir" la fiecare a treia fata pe care o intalnesc.

    ReplyDelete
  6. nuti plac din ce cauza?))) ca le place la restul lumii??? fiecare cu pofta sa))

    ReplyDelete
    Replies
    1. daca esti atent, acolo scrie foarte clar ca nu-mi plac pentru ca-s urate, nu pentru ca am ceva cu cei care le poarta.
      set your facts straight, please :>

      Delete
  7. scuze, inca odata)) nu-ti plac si zici ca is urite, si alte sentimente si emotii negative pe care le ai ptru UGG, este din cauza ca le place la restul lumii ??))))

    ReplyDelete