3 January 2010

Dear Lonely Heart..

...găsit o foiţă în cameră...
"Dear Heart, stop fucking things up!
                            Sincerely, Brain."
***
Pleacă. Pur si simplu pleacă!
Absoluta majoritate a prietenilor mei pleacă undeva în vacanţa de iarnă. Eu rămân acăsică, singurică, plictisită şi părăsită.
Exagerez(?).
Deh, ce să-i faci?
Bine că au unde pleca! Bravo lor!
...
EL tocmai mi-a comunicat că sunt cam pesimistă azi. Îi dau dreptate.
- Haaai laasă.. îmi zice el cinic.
- Care-i problema ta?
- Nu e bine să fii pesimistă!
- Ei nu mai spune...
- Vorbesc serios! Ieri ti-ai făcut blogul, şi până acum n-ai scris nici un articol interesant, atractiv.. Cum vrei să-l viziteze lumea dacă nu scrii nimic?
- Nu am despre ce scrie!
- Aceasta nu-i scuză! Du-te şi caută-ţi subiecte atunci!
- Unde??!
- ...
***
Vasăzică am fost în căutare de subiecte.
Nu am găsit.
Deseară EL mă va mustra din nou.

Thanks to: Nobody.

1 comment:

  1. sper sa fie o mustrare constructiva :P

    ınceputul e beton )))
    ıncepusem sa ma amuz :X

    ReplyDelete