11 January 2010

Palavre Muziceşti

Cui nu-i place muzica?
Ok. Întrebare retorică. Evident, tuturor.
Există o sumedenie de genuri de muzică:
A Capela, Acid, Acid Jazz, Alternative, AlternRock, Ambient, Avantgarde, Ballad, Bass, Bebob, Black Metal, Blues, Cabaret, Celtic, Chanson, Chorus, Christian Rap, Classic Rock, Classical Club, Country, Cult, Dance, Dance Hall, Darkwave, Death, Metal, Deathcore, Disco, Doom, Downtempo, Dream, Drum&Bass, Electronic, Emo, Emocore, Ethnic, Euro-House, Euro-Techno, Eurodance, Fast Fusion, Folk, Folk-Rock, Folklore, Freestyle, Funk Fusion, Gospel, Gothic, Gothic Rock, Grindcore, Grunge, Hardcore, Hard Rock, Hip-Hop, Industrial, Instrumental, Instrumental Pop, Instrumental Rock, Jazz, Metal, Metalcore, Mathcore, Minimal, Musical, Folk, New Age, New Wave, Oldies, Opera, Polka, Pop, Pop-Folk, Pop/Funk, Post-Hardcore, Power Ballad, Progressive Rock, Psychedelic Rock, Punk, Punk Rock, R&B, Rap, Rave, Reggae, Retro, Rock, Rock & Roll, Samba, Satire, Screamo, Slow Rock, Soul, Southern Rock, Space, Swing, Symphonic Rock, Symphony Tango, Techno, Techno-Industrial, Thrash, Trance, Tribal, Trip-Hop, Vocal, Heavy Metal, Power, Metal şi altele...
[nu pot să cred că am stat mai mult jumătate de oră cu nasu' în monitor numai pentru a întocmi lista aceasta]
Fiecăruia îi place un gen sau mai multe şi multe persoane au gusturi comune în privinţa muzicii. Eu nu găsesc pe nimeni căruia să-i placă aceeaşi muzică ca şi mie... (cacafonie, ştiu)
Mă, serios! Probabil mă plâng.. Însă chiar aşa e.. xD
Nu e vorba că-mi place ceva gen New Age sau Rave, de care foarte puţini ascultă.
Eu ascult... din toate câte puţin, la fel ca majoritatea adolescenţilor.
Vreau să spun că anume cântecele....

Ba nu vreau sa spun nimic. Am aiurit destul.
Lista cu genurile contează. =)
Restul nu-i nimic decât lack of inspiration.

P. S. Cine naiba o votează atâta pe Beyonce în sondajul ăla!?

Thanks to: TorrentsMd (furnizor listă genuri de muzică).

1 comment:

  1. wo_OW SuPeR! cita informatie noua azi =)) nu am stiut ca exista atitea genuri de muzica !!! BV Vera!

    ReplyDelete