2 January 2010

Trei Ore

Trei ore (cu aproximaţie)... Atât mi-a luat să-mi fac blogul.
~1 oră- titlul.
~1 oră- URL-ul.
~55 minute- finishing touch, care include alegerea culorilor, descrierii, font-ului.. etc.
~4 minute 58 secunde- o porţie de home-made pudding (yummy).
~2 secunde- "Save all changes".
Iat`aşa.
.......................................................
Off. Unde-i inspiraţia mea?
.......................................................
Oricum, welcome mie in lumea blogging-ului!
[...Am menţionat că e primul meu blog?]

Thanks to: Natari (fata cu ideea)
Andrei (susţinător de cauză).

3 comments:

  1. +1!Vera, esti BrAvO :)

    ReplyDelete
  2. numele meu mentionat acolo asa dragut suna ^^
    thx
    abıa astept sa-tı cıtesc postarıle cand ınspıratıa te va vızıta
    hug.
    >:D<

    ReplyDelete
  3. Verka esti super!!

    ReplyDelete