24 January 2010

A po russki mojna?

Brrrrrrrrr.
Azi a fost întradevăr frig...
Frig de ăla adevărat, de la care scârţâie zăpada sub picioare, care îţi înroşeşte nasul şi obrajii, care îngreunează respiraţia. Frig autentic. Ger.
Pe drum nici ţipenie de om, însă supermarketurile şi magazinele, evident, pline.
Ok, trecem la subiect.
Intru eu în IMC Market.. fericită, abătută, cu gândul prin Hawaii.
Aveam o coală mare de hârtie, trebuia s-o las la intrare, şi să iau un număr. Doamna care ia lucrurile pentru a le pune pe poliţe şi a da plăcuţa cu numărul stătea cu spatele la tejghea şi tocmai punea o geantă pe un raft de jos.
- Doamnă, unde pot să las asta? (coala nu avea să încapă pe etajeră şi ar fi trebuit s-o lase altundeva)
...timp de 15 secunde nu am auzit decât zgomotul de fundal din magazin...
- Doamnă, und..
- Da v-am audzât eu! Nu-s surdă pânî şi!
*îmi smunceşte coala şi o pune la o parte pe tejghea*
"Babă proastă!"
Ei fie.
Standul cu legume...
Ceapă. Ultimul raft de jos.
Mă aplec şi încep să-mi pun în sacoşă una câte una până am avut cam un kilogram.
Între timp, s-a apropiat de mine o bătrânică aparent drăguţă.
- Milinkaia, skajite pojausta skolilo stoit luk?
- Hmm.. Da` nu scrie aici. Cred că vreo zece lei.
- Aaa.. po russki ne mojite skazati?
- Zdesi ne napisanno.
M-am ridicat şi am plecat spre casă, pentru a plăti.
Îmi părea rău.
Dacă avea să fie mai tânără, poate...
Mda.

1 comment:

  1. Şi tot noi suntem cei care ne roadem nervii după. Lor nici că le pasă.

    ReplyDelete