29 January 2010

Chocolate

Am fost pănă la supermarket (ăla cu baba, în caz că aţi citit articolele precedente) şi mi-am cumpărat o ciocolată.
Am mers 10 minute pe jos prin frig pentru o ciocolată.
Am respirat gazele de eşapament ale maşinilor şi mi-am murdărit încălţămintea pentru o ciocolată.
În supermarketul cel cu lumină albă, supraaglomerat din cauza masei de oameni care vin de la servici şi trec seara pe acolo să se aprovizioneze, am fost eu şi am stat 15 minute în rând pentru o ciocolată.
A trebuit să suport toanele casieriţei blonde pentru o ciocolată.
Am cheltuit jumătate din banii pe care îi aveam cu mine pe o ciocolată.
Nu mi-am pus bani pe contul PrePay pentru că i-am cheltuit pe o ciocolată.
Va trebui să suport şi glumele lui Andrei... pentru o ciocolată.

Câte sacrificii!
Da' vouă vă place ciocolata?

P.S. Apropo, am achizitionat şi cerneală neagră.
Mâine scrijelesc articol nou! :x

Thanks to: Chocolate (yummy inspiration)
Google (furnizor imagine)

No comments:

Post a Comment