9 January 2010

Despre Gabi

Gabriel a văzut că am scris despre Andrei şi e gelos. Mă roagă deja de câteva zile să scriu ceva şi despre el...
Un ins foarte, dar FOARTE modest.
Gabi din România, mai exact, din Moldova de peste Prut.
E un tip obsedat de YouTube şi de mini-videoclipurile patriotice, anti-comuniste sau care au vreo legătură cu Basarabia.
Îi place să cânte când nu e tatăl său acasă. Cel mai bine îi reuşeşte să cânte Jingle Bells =). Accentul lui englezesc e fain.
Nu ştie limba rusă şi mă roagă pe mine să-i traduc. Mă, Gabi, mă, pentru ce naiba ţi-ai mai făcut atunci account pe odnoklassniki dacă nu înţelegi nimic oricum?!
Acest articol va fi o surpriză pentru el. Sunt sigură că îmi va mulţumi! =D
-to be continued-

Thanks to: Gabriel (protagonist insistent).

No comments:

Post a Comment