7 January 2010

Despre Andrei

Ook. Ţi-am promis că scriu despre tine cândva.. Iată a venit momentul.
Nu am de gând să te flatez cu complimente. =)
Spun franc tot ce am de spus.
Tu să-mi mulţumeşti că nu am pus aici poza aia cu tine în costum si cămaşă roză.. xD
Trecem la subiect. Andrei este un prieten semi-virtual de-al meu. Spun semi-vitrual, deoarece comunicăm numai pe internet, însă l-am cunoscut şi în realitate. Este aceeaşi zodie ca şi mine, deci vorbeste mult (pe internet cel puţin).
Când discută, încearcă să fie cât de convingător poate când vrea să-şi susţină o idee, iar când vede că nu-i mai merge, cedează. Te ia cu zăhărelul, apoi neavând încotro, cedezi şi tu.
Încearcă să facă pe deşteptu uneori, iar eu îl prind la cuvânt.
Iată ce părere are el despre faptul că am decis să postez un articol dedicat în totalitate lui.

Marilyn Monroe (17:25) :
Eu scriu articol despre tiinee.. :P
Andrei Filipenco (17:25) :
Nu trebuie
Marilyn Monroe (17:25) :
De ce nu?
Andrei Filipenco (17:25) :
Da' de ce da??
Marilyn Monroe (17:26) :
Pai, nu mai crezut ca il voi scrie) ai crezut ca glumeam! iata iti dovedesc contrariul :P
Andrei Filipenco (17:26) :
...

Asta e, dragă Andrei. Sper că nu te vei supăra prea tare pe mine.
-to be continued-

Thanks to: Andrei (protagonist)

No comments:

Post a Comment