6 February 2010

Abstract ...din plictiseală

Mi-am vizitat astăzi verişorii.
Nicu şi Victor. 7 anişori.
Ăia care şi-au murit pisica...
Ana şi Cristina - super-surorile.
Alea care învaţă mult şi bine.
Ce fericire pe mine. Cred că mi-au vorbit azi să-mi ajungă pe un an înainte...
Ce zi..
Astăzi, ca şi majoritatea dăţilor când îmi vorbeşte, deci, rar, Vitalie a început conversaţia cu o întrebare...
Crăciunelul stă să-mi înflorească...
Papagalul nu poate zbura pentru că îşi schimbă penele...
Motanul nu profită de situaţie... Mai bonom animal n-am întâlnit în viaţa mea! ...Sau poate e doar lenos... (?)

O prostie. O mare prostie...
Sau cum ar zice americanii: "Shit!"
Se pare că articole scrijelite nu vor mai apărea prea curând; din motive tehnice.
Nu pot fotografia articolul scris de mână pentru a-l introduce în PC, iar scanner nu am.
Mii de mulțumiri iubiților mei macho-pitecantropi. Da, ei au legătură directă cu Revolta şi cu aparatul meu de fotografiat. Mă rog... Fostul meu aparat de fotografiat, odihnească-se în pace.

Mda. Oricum, ziua a fost destul de... plăcută... având în vedere constatările abstracte de la sfârşit.
Seara e plictisitoare. :(
Abia aştept să vină Mâine. Poate odată cu Mâine vine şi inspitaţia.. :D
Yaay!

No comments:

Post a Comment